Spännande o intressanta hus till salu del 4

Den flyttstädningen är enkel. Hyr ett antal containrar, öppna fönstret och släng ut allting. Färdigt
Ok man kan plcoka undan de äkta mattorna först sälja hälften och använda resten
Du är ju galen. Där finns ju hundralappar på varje centimeter. Folk betalar för kitsch. Och det finns säkert en del riktigt fina grejor också.
Blir ledsen när jag hör folk säga att dom ska slänga gamla grejor bara för att dom inte gillar det. Rätt var det är så har man slängt en sällsynt grej bara för att man är okunnig.
 
Du är ju galen. Där finns ju hundralappar på varje centimeter. Folk betalar för kitsch. Och det finns säkert en del riktigt fina grejor också.
Blir ledsen när jag hör folk säga att dom ska slänga gamla grejor bara för att dom inte gillar det. Rätt var det är så har man slängt en sällsynt grej bara för att man är okunnig.
Men förlåt att jag försökte vara rolig O_o
 
Jag behöver en sponsor! :D

Vad sägs om det här? En egen ö, Bukelandia? Bukefesterna där kommer att bli legendariska!


8723105.jpg

https://www.skeppsholmen.se/sv/object/index/s-1015401/
 

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
46 47 48
Svar
956
· Visningar
59 795
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
87 88 89
Svar
1 761
· Visningar
56 467
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 023
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
33 587
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp