Spännande o intressanta hus till salu del 4

Alltså, det är inte något fel på huset i annonsen, men texten.... Jag vet inte i vilken ände jag ska börja rätta.

I köket puttrar långkoket på spisen medan bulldegen jäser på bänken där minstingen vid köksön väntar ivrigt på att få kvala och sockra degen och farmor som är på besök, sitter i sin favorit fåtölj i allrummet och tittar ut på den fina naturen.
Vad ska barnet kvala till? OS? Vilken förfärlig text på alla sätt och vis.... :crazy::D
 
Jösses vilket hus :crazy: Det känns som något man ser när man tagit LSD och rökt på. Helt psykedeliskt och något från 60-talet. Det känns som det är schizofrent med två personer som har sin egen smak och still. En rosa puttenuttigt, en med svart läder och försök till mancave.

Men om man bara slängde ut alla möbler (hummern!) och slet ner tapeterna finns det något trevligt begravt under - byt de rosa badkaret och toan och tog bort pålarna och barbordet i köket. Man kan även byta köksluckor och om man vill byta kakel. Jag gissar att skälet till säng i badrummet är att det bara finns två sovrum och det är därför man knökat in den. Tittar man på planritningen är frågan om man inte kan bygga ett litet sovrum i allrummet. Men ingen aning om det är möjligt pga snedtaket.

Jag gillade trädgården och närheten till vatten. Tack och lov har de inte hunnit göra något med trädgården.

Man ska aldrig fastna vid ytliga saker som möbler, tapeter och liknande. Se det helt tomt :up:
 
När stallet och sadelkammaren känns lyxigare än ens egen lägenhet :D

Fattade först inte vad båsen med nät var för något. Men läste sen att det var ett kattpensionat! Skulle nog bygga om det så det blev lite lyxigare och @Miks kunde bli första kunden :D Enda problemet är väl att det är helt platt och inte finns ett ridhus. Trädgården var underbar.
 

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
46 47 48
Svar
956
· Visningar
59 788
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
87 88 89
Svar
1 761
· Visningar
56 367
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 004
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
33 581
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp