Men skitkul ju!
Så härlig kontrast mot allt jävla vitt!![]()
Ja,,alltså jag avskyr ju vitt men det där var lite för konstigt för mig med de blå listerna i taket i köket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men skitkul ju!
Så härlig kontrast mot allt jävla vitt!![]()
Är det lister? För mig ser det ut som om man satt blå maskeringstejp i taketJa,,alltså jag avskyr ju vitt men det där var lite för konstigt för mig med de blå listerna i taket i köket![]()
Bra samhälle att bo i för övrigt. Bra affär, bra vårdcentral, schysst busstrafik till städer där det finns jobb. Så fortsätt hålla utkik i min del av världen. Är det bara småsaker som en skåpdörr så är det billigt för vår kommun.Tappade liksom intresset när denna bild dök upp. Bara bilder från utsidan annars.
Visa bifogad fil 180718
Jag fortsatte kolla bilder. Badrummet kan nog kosta en hel del att fixa. Och det är direktverkande elelement som nog är original. Aj.Tappade liksom intresset när denna bild dök upp. Bara bilder från utsidan annars.
Visa bifogad fil 180718
Är också sugen på det området!Bra samhälle att bo i för övrigt. Bra affär, bra vårdcentral, schysst busstrafik till städer där det finns jobb. Så fortsätt hålla utkik i min del av världen. Är det bara småsaker som en skåpdörr så är det billigt för vår kommun.
På Booli var det bara 5 bilder. Men det är alldeles för nergånget för min smak.Jag fortsatte kolla bilder. Badrummet kan nog kosta en hel del att fixa. Och det är direktverkande elelement som nog är original. Aj.
Jepp, det var mycket. Vilket förklarar priset.På Booli var det bara 5 bilder. Men det är alldeles för nergånget för min smak.
Det känns alldeles för stelt och stramt i sin inredning. Men vad hände med duschväggarna i det blå badrummet - där var de väl lite oväntat "crazy"https://www.fastighetsbyran.com/sv/...m_source=hemnet.se&utm_medium=referral#bilder
Så härligt hus
Hemskt läge dock och alldeles för vitt![]()
Det känns alldeles för stelt och stramt i sin inredning. Men vad hände med duschväggarna i det blå badrummet - där var de väl lite oväntat "crazy"? Läget är jättetråkigt, tycker jag också, insprängt mellan lägenhetshus... Men jättefint på utsidan
!
Jag tar gärna det där huset, river sommarstugan och flyttar dit det iställetJa, duschväggen var oväntad
Ytskikt är ju lätt att fixa med färg och roliga tapeter, läget är ju betydligt svårare att ändra![]()
Där finns det gott om hästar o stall.Är också sugen på det området!
Jag tar gärna det där huset, river sommarstugan och flyttar dit det istället
Jag gillade verkligen husets form både in och ut-vändigt och det såg välskött ut. Ytskikt är bara ytskikt, det ändrar man fort. Mycket mycket värre är det om stomme och underlag är i dåligt skick.
Synd det inte hade lite mark också.Det här är ett fantastiskt fint hus
https://www.husmanhagberg.se/objekt/tollstad-griskulla-1-mantorp/OBJ5NSQ3GW3CDCJDSW4VQ/
Synd det inte hade lite mark också.
Synd det inte hade lite mark också.
Knappast. Kanske där du bor men inte där jag bor. Ni i norr är så bortskämda med typ gratis mark. Här får man vara glad om man hittar en gård med mer än två hektar till.Mäklaren "för de som vill ha mer mark kan det finnas 2 ha att arrendera av grannen"
2 ha ? Det är ju liksom knappt en "skräphage" till några hästar.... (överdrev men ändå)
Knappast. Kanske där du bor men inte där jag bor. Ni i norr är så bortskämda med typ gratis mark. Här får man vara glad om man hittar en gård med mer än två hektar till.
Vi hade 7 hästar på 2.5 ha. Gick utmärkt. Hade en del bete på annat ställe men de flesta hästarna hemma året runt. Med bete.