SpÀnnande och intressanta hus till salu, del 2

• Hemmet
  • TrĂ„dstartare TrĂ„dstartare annersia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 907
  • Visningar Visningar 146 213

Bukefalos 30 Är!

Även om jag faktiskt passerat dĂ€r och dĂ€rför vet ungefĂ€r var det ligger samt faktiskt har en gammal keramik-mugg med texten SĂ€tra brunn pĂ„ sĂ„ mĂ„ste jag nog tyvĂ€rr avböja.
Ekonomin, framförallt om man tittar pÄ annonsinkomster rÀcker inte pÄ lÄnga vÀgar, de rÀcker inte heller till underhÄll pÄ mitt egna hus, sÄ ni fÄr nog lÀgga ert krut pÄ att jaga nÄgon lÀttduperad miljardÀr med sektambitioner för att fÄ affÀren i hamn.

Även om jag faktiskt passerat dĂ€r och dĂ€rför vet ungefĂ€r var det ligger samt faktiskt har en gammal keramik-mugg med texten SĂ€tra brunn pĂ„ sĂ„ mĂ„ste jag nog tyvĂ€rr avböja.
Ekonomin, framförallt om man tittar pÄ annonsinkomster rÀcker inte pÄ lÄnga vÀgar, de rÀcker inte heller till underhÄll pÄ mitt egna hus, sÄ ni fÄr nog lÀgga ert krut pÄ att jaga nÄgon lÀttduperad miljardÀr med sektambitioner för att fÄ affÀren i hamn.
Äsch, nu ska vi inte vara sĂ„n! NĂ€r bukemaffian flyttar kommer det bli liv i luckan nĂ€r vi dragit igĂ„ng alla verksamheter. đŸ€©đŸ„ł

Jag blev snöblind av att titta pÄ de dÀr bilderna! O_o Det Àr som sagt inte ofta grÄtt Àr en accentfÀrg :D Men ska vi vara lite positiva sÄ Àr huset frÄn 1975, dvs de har inte sönderrenoverat nÄgot :angel:
"Trivsam" och "hemtrevlig" Àr verkligen inte tvÄ ord som jag skulle anvÀnda för att berskriva detta hus... :nailbiting: Det mysigaste som huset erbjuder Àr nog bastun. Jag hade nog fÄtt bosÀtta mig i den :D!

AlltsĂ„ sĂ„ otroligt omysigt! SĂ„klart pĂ„verkas det av att huset Ă€r tomt förutom en soffa men... Jag brukar gilla stengolv men det dĂ€r. Sen, hur kan detta klassas som en friliggande villa? Det sitter ju ihop med andra fastighetener pĂ„ bĂ€gge "kortsidorna" đŸ€”. Men det Ă€r kanske jag som inte kan den korrekta definitionen av friliggande villa.

Liknande trÄdar

HĂ€stnyheter

Bukefalos, Radannonser

AllmÀnt, Dagbok

Barn

Hund

• Barmarksdrag/canicross
  • Rallylydnad

Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

• Årets bantningstrĂ„d
  • Dressyrsnackis 21