Bukefalos 28 år!

Spara ändringar i Iphoto

D

datortjejen

Hej!

Har en fråga gällande Iphoto (mac) och redigering.

jag bukar ändra kontraster, lite färger, skuggor mm i iPhoto. men när jag sedan ska ladda upp bilden på facebook så finns inte ändringarna kvar? det finns dock 4 olika versioner av bilden men ingen är så som jag redigerade den? Hur gör man för att få redigeringen att stanna kvar??

Har försökt googla och finna svar men har inte hittat nåt än så testar här! MYCKET tacksam för svar och hoppas ni förstår någorlunda vad jag menar!
 
Sv: Spara ändringar i Iphoto

Fotar du i raw? Annars vet jag inte vad det kan vara, för mig är det bara att redigera och klicka på klar så sparas det :/
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min nya älskling är väldigt fäst vid sina kulor. Så pass fäst att dom inte fanns att finna när han skulle kastreras liggande på...
Svar
4
· Visningar
1 320
Senast: valegro
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 594
Senast: Nahar
·
Tjatter Den lilla ridskolan är vanligtvis en plats där barn, vuxna och hästar trivs och umgås i godan ro! Nu har det dock flyttat in ett gäng...
31 32 33
Svar
641
· Visningar
21 687
Senast: iiantazie
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 231
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp