Slaget om ridskolan! (ulvlek)

Jag är mest OERHÖRT förvånad över att Ingen tog mig som får direkt. Vinkade ju värsta man kan göra ju :rofl::rofl::rofl:
 
Deltagare:
1. Niyama – lärling 2
2. Glömmerallt - bybo
3. Hedinn - röstfifflare
4. Artline - bybo
5. Hemlig - ulv
6. Paddington - ulv
7. Iiantazie – lärling 1
8. Flyingchange - borgmästare
9. Mistimed/LenaH - ulv
10. Heffaklumpen - bybo
11. Lobelia -bybo
12. Qitis –svart får

DL1
Heffaklumpen lynchas
Röstfifflaren röstar på Artline
Ulvarna käkar Artline
Lärling 1 siar qitis
Lärling 2 skyddar Niyama

Goda lyan skickar raden Lärling 2 skyddar Niyama till Hedinn

DL2
Lobelia lynchas
Röstfifflaren röstar på qitis
Ulvarna käkar glömmerallt
Lärling 1 skyddar iiantazie
Lärling 2 siar Hedinn

Goda lyan skickar raden Lärling 1 skyddar iiantazie till Niyama

DL 3
hemlig lynchas
Röstfifflaren röstar på hemlig
Ulvarna käkar niyama
Lärling 1 siar flyingchange
Lärling 2 skyddar iiantazie

Goda lyan skickar raden Lärling 1 siar flyingchange till hedinn

DL4

Paddington lynchas
Röstfifflaren röstar på Paddington
Ulvarna käkar flyingchange
Lärling 1 skyddar flyingchange

Goda lyan skickar raden Paddington lynchas till LenaH och qitis
 
Jag är mest paff över att jag överlevde till slutet i min andra lek. Men uppenbarligen tyckte ulvarna att jag var för snurrig för att behöva käka, och goda tyckte att jag var för snurrig för att vara ulv :p

Jag lärde mig iaf mycket den här leken (bland annat tack vare @Hedinn inte allt för diskreta tillrättavisningar ;) ). Så här i efterhand är jag mest missnöjd med att jag inte stoppade lynchen mot Lobelia när glömmerallt gjorde sin röständring och jag fattade att jag hade tokfel, men jag fick typ blackout och hann inte tänka ut vem jag skulle ändra röst till. I den bästa av världar hade jag snabbt som attan stoppat lynchen och skickat in två röster på hemlig där och då, men men.
 
Jag är mest missnöjd med att jag inte räddade mig i DL1 men jag var ju upptagen så jag kunde inte leka.

Men hörrni, visst är det jag som ansvarar för att färga röstlistorna framöver? :p :angel:
 
La ni förresten märket till att jag färglade röstlistan i regnbågens färger i tur och ordning? :love:

Ja exakt! Vad coolt det hade varit om jag hade lagt avgörande röst för lynch av en ond :p
Var ju finaste röstlistan ever (och där tänkte min telefon ändra till Evert :p) :D

Fast nä, tänkte inte på turordningen på färgerna.
 
Vi sa tidigt i lyan att vi röstar där vi finner den bästa motiveringen, typ. Så ingen plan. Sen fortsatte den nedrans Paddington rösta på mig :( :p.
Men du VAR ju ond, Paddi gjorde helt rätt!

Vad skulle du vara om INTE ond liksom? Bara ditt nick skriker ju om att du är ond, alltså hemlig. Hemlig som en ulv... så skyll dig själv! :cool:


;)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 714
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 585
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 375
Senast: Lobelia
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 244
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp