Slaget om ridskolan! (ulvlek)

Dels det, dels att första röstningen blev så avgörande för att hitta BM.

Jag tänkte att jag skulle lägga en uddaröst i första DL för att inte fälla avgörandet eftersom det kändes som en stor risk att bli avslöjad väldigt tidigt då (beroende på röstfifflaren också såklart). Sen skrev @Hedinn att det var "en oskriven regel" att borgmästaren lägger en uddaröst i första DL (vilket jag inte visste) men jag vet inte om hon då insett att jag var borgmästaren? Sen försökte jag hinta lite fint igenom leken utan att avslöja mig men det gick nog sådär eftersom du och @iiantazie verkade väldigt skeptiska till mig ända in i slutet iom att jag blev siad. :p
 
Jag tänkte att jag skulle lägga en uddaröst i första DL för att inte fälla avgörandet eftersom det kändes som en stor risk att bli avslöjad väldigt tidigt då (beroende på röstfifflaren också såklart). Sen skrev @Hedinn att det var "en oskriven regel" att borgmästaren lägger en uddaröst i första DL (vilket jag inte visste) men jag vet inte om hon då insett att jag var borgmästaren? Sen försökte jag hinta lite fint igenom leken utan att avslöja mig men det gick nog sådär eftersom du och @iiantazie verkade väldigt skeptiska till mig ända in i slutet iom att jag blev siad. :p
Jag var helt enkelt för trött för att gå igenom allt som skrevs, och sedan tyckte jag du stack ut mindre än förra leken, men då visste vi ju redan att du var specialroll eller ulv. Då stog det mellan @LenaH och dig som sista ulv för mig, och jag siade dig då jag misstänkte att du var BM efter @Hedinn och @Niyama s diskussioner. Sedan hittade jag ju dina (något förvirrade) tankar om att det bara var goda uppe för lynch i DL1 mm, och insåg att det var ganska självklart att du var god.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 164
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 424
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 867
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 781
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp