Bukefalos 28 år!

spelet "hästhagar"

N

Nennir

Hejsan!
jag har suttit och spelat "hästhagar" i flera timmar nu (känns det som) men fattar ingenting! jag har inte fått EN ENDA hästhage! :cry: någon som har något tips om hur man ska bära sig åt?!

//Evelina
 
Sv: spelet "hästhagar"

Du ska försöka få dina gröna streck att bilda en liten fyrkant mellan alla prickar du fyller i. Du ska förhindra att motståndaren gör parkeringsplatser och försöka sno hans streck så du kan bilda en egen hage...
 
Sv: spelet "hästhagar"

Se noga till att aldrig lägga in det tredje staketet i någon hage. Håll noga koll på datorn, helt plötsligt lägger han in ett tredje staket nånstans och då kan du lägga in det fjärde och vips så har du en hage.
 
Sv: spelet "hästhagar"

Hur länga ska man vänta på innan han gör det då? Funkar inte för mig heller ju väntat i 5 minuter nu :(
 
Sv: spelet "hästhagar"

du lägger ett sträck
datorn ett
du ett
datorn ett
osv

bara att hålla koll på hur datorm lägger sina
 

Liknande trådar

Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
34
· Visningar
5 242
Senast: Hajfisk
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 310
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 461
Senast: tuaphua
·
Ridning Hejsan! Nu har jag läst igenom några som har liknande problem här på buke. Dock skiljer sig min historia något från de andra. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 497
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp