Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan absolut släppa det som varit där. Och nu förstår jag ju varför q vågade sticka ut så med alla sina röständringar.Q rösten köper jag. Men Lena rösten tycker jag är orättvis eftersom jag blivit missförstådd.
Jag är också lite tjurig men tänker att det egentligen är roligt så det släpper väl.om någon av publiken är sugen på att ta över min roll så hör av er. Jag har ledsnat och har ändå sådär med tid imorgon.
Sedan är det väl inte bara leken som gör mig på dåligt humör men just nu är det inte roligt.
Jag hoppas att du orkar fortsätta leka. Jag gillar att leka med digom någon av publiken är sugen på att ta över min roll så hör av er. Jag har ledsnat och har ändå sådär med tid imorgon.
Sedan är det väl inte bara leken som gör mig på dåligt humör men just nu är det inte roligt.
Nu är jag skittråkig men jag tycker att @flyingchange gör det väldigt enkelt för sig med en andraröst på @Sryoqwe och jag ber om ursäkt för att jag brustit i mina teorier där men jag anar en ulv som tar chansen att glida med.
LenaH röstar på fc
Det gick fort där på slutet det håller jag med om. Q är ju ofta ett lätt byte och kanske ännu lättare igår. Men jag var lite inne på att hon kanske hade en strategi bakom det hela så kände att det inte var där vi borde röstat igår. Lätt att säga i efterhand men så var det ju. Srypqwe kan ju också ha försökt locka fram siaren? Nu är det ju uppenbart att hon inte hade siat Q som ond iallafallDL 2 21:30
19:49 Sryoqwe röstar på Qitis
20:40 Elo röstar på bollen__
20.57 bollen__ röstar på Sryoqwe
21:26 Blacksmithfarm röstar på qitis
21:27 flyingchange röstar på Sryoqwe
21:27 Kilauea röstar på Artline
21:28 qitis röstar på Sryoqwe
21:29 LenaH röstar på flyingchange
21:30 Artline röstar på qitis
Teoriar om mina minst två per dag nu.
Det hände väldigt mycket på fyra minuter. Och det blev inte bra.
Egentligen hade jag inte tänkt rösta på Q. Men jag Sryoqwe kom in hastigt och röstade på Q. Eftersom Q vore en rimlig deltagare att sia så funderade jag på om S hade info om Q. Sedan gick det så fort så jag trodde att ulvarna eventuellt försökte få ut siaren. Men jag hade fel och hann inte riktigt tänka.
Jag tycker att Sryoqwe är skum men jag minns inte varför. Jag tror att det berodde på elo + Habina käket. Så frågan är om hon är ulv eller om ulvarna ser henne som ett lätt offer.
Lena tycker jag har fultolkat egentligen både mig och Q. Men om det beror på att hon är ond eller att vi båda är på sämre humör vet jag inte.
Både flyingchange och Sryoqwe borde inte vara ulvar. Troligen inte bollen och Sryoqwe heller.
Bollen har nog verkat vettigast ikväll men hon är lurig. Egentligen jag vem som helst vara ond.
Även om jag är less så hyser jag inget agg mot någon. Jag gillar er alla![]()
Oj jag känner att jag måste läsa mer av vad du skrivit för det har jag nog inte ens noteratJag blir lite rädd när jag och bollen__ tänker och skriver en del liknande. Tur eller inställsam ond?
Inser att jag inte läst beskrivningen av ficktjuven så väl, var helt inställd på att den vet vilka ulvarna är och därav kan tänkas vinka faktiskt.Jag har verkligen svårt att förstå vad som händer. Igår när jag läste igenom leken så blev jag lite fundersam på Elo och hennes teoriinlägg - där hon riktade misstankarna mot oss som röstade på Hedinn och och skrev att vi tre hade ändrat t il henne men det stämmer ju inte, jag lag bara en röst. Jag funderade på bsf igår och gjorde mitt typ enda inlägg om henne att jag har svårt att se varför hon som ulv skulle ändra från en god till en annan, däremot kan hon mycket väl vara ficktjuven. För att återgå till Elo, jag tycker också hur hon resonerar runt vinkande hit och dit, faktum är att den som är utanför lyan inte kan vinka till någon speciell iom att den inte vet vilka som sitter i lyan, däremot kan den ju försöka outa sig på annat vis för att ffa slippa bli käk.
Nu när det visade sig att Artline också var god så tycker jag nog Elos spridning av misstankjar pekar mer och mer på att hon mest misstänkt goda. Dessutom motiverar hon sin röst på bollen med en teori som inte håller i praktiken. Hon seglar högt upp på att vara misstänkt.
Jag tror pckså att det kan finnas ulviga röster på q och nu vet vi att Art är god (jag hade lätt trott att hon var ulvkollega med ekorren annars) och jag tycker bollen spelar som när hon är god det lämnar bsf och ekorren (jag kan fan inte stava till hennes namn) och där finns en stark ulvkandidat, ekorren alltså.
Vad det gäller bsf är jag extremt ambvivalent alla hennes röster hittills är på goda, samtidigt tycker jag det finns stringens i hennes resonemang. LenaH är om möjligt ännu svårare att få grepp om, hon röstar på flyingechange i bägge DL, flyingchange och kilaluea är också suddiga i kanten för mig. Kila röstade på mig i första DL och Art i andra - jag vet min roll och den statistiken är ju inte direkt topp
Jag röstade Sryoqwe igår och min magkänsla säger fortfarande att hon mycket väl kan vara luden. Jag har dock ingen direkt superbra teori, under tidspress igår tyckte jag att bollens tankar kändes vettiga och jag har hållit bollen åt det godare hållet, men när jag läser inlägget idag så känns det inte lika starkt? Enkla röster har vi ju verkligen flera som har lagt samt anklagat andra för (inklusive LenaH som tycks ha hakat upp sig på mig, den rösten igår om någon kändes ju väldigt enkel). Jag har haft sjukt dåligt med tid till leken men jag skulle vilja studera Elo, cirkus och Kilauea lite närmare då dessa flugit under min radar och det finns ju fortfarande tre hungriga ulvar där ute.
Bara tre? Räknas inte ficktjuven som hårig?