Spelet om väljarna (ulvlek)

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Mirtai
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 363
  • Visningar Visningar 4 478

Bukefalos 30 år!

Sorry att jag spelat så skitdåligt. Jag lag inte en enda extraröst.
Idag hade jag lagt den på ekorren.

Jag trodde nog på bollen som god och dessvärre bsf också, men inte LenaH

Jag tyckte det var tråkigt att du inte röstade i efterhand. Sånt hade hjälpt en del trots allt.

JAg missade ju vilken DL jag hade första dagen och blev orimligt sur för det och tjurade då ihop och valde att skita i det.
Moget. @Artline - jag var verkligen inte på topp dag 1 och 2. :angel:
Ser att röstfifflaren inte heller gjorde sitt jobb så det blev ju bra i slutändan. ;)
Du kunde antigen vara tjuv eller röstfifflare.

Jag övervägde att skicka röstfifflare raden till dig första natten. Eftersom du kunde ha den rollen

Shit vad svårt det var att vara ulv 😁 Men också kul, tack BSF och Sryoqwe ni har väldigt fina och tålmodiga ulvkollegor!

Jag ville verkligen stötta dig @bollen__ för tusan vad du slet och allt du sa var ju vettigt så det var ett himla sjå att försöka komma runt dina teorier!
Du var himla duktig som ulv ju! Även om jag hade lenas ord "nån gång måste du ju va ulv" i huvudet så ville jag typ inte tro det 😅

Vad innebar det förresten? Ond bybo? Tjuvar man inget mer då eller vad? 🤣 oj nu kom det inte med men ja, det bsf citerade!

JAg missade ju vilken DL jag hade första dagen och blev orimligt sur för det och tjurade då ihop och valde att skita i det.
Ser att röstfifflaren inte heller gjorde sitt jobb så det blev ju bra i slutändan. ;)

Hedinn lynchen förstörde allt. Jag hade bestämt mig för att skicka paketet till Hedinn.

Hade inte bsf ändrat röst så hade jag troligen ändrat till Blacksmithfarm för att skydda mig.

När Blacksmithfarm ändrade så ville jag skydda Hedinn (och även mig själv) så att jag hade någon att skicka paket till 😂

Jag har inte haft så mycket att göra på jobbet idag så det kan ju hända att hjärnan har ägnat orimligt mycket tid till att fundera på hur jag skulle uttrycka mig så jag skulle överleva natten :rofl: men det var ju rätt kört när ni tom hade raden :rofl:

Jag har inte haft så mycket att göra på jobbet idag så det kan ju hända att hjärnan har ägnat orimligt mycket tid till att fundera på hur jag skulle uttrycka mig så jag skulle överleva natten :rofl: men det var ju rätt kört när ni tom hade raden :rofl:
Vet inte om vi hade vågat käka dig? Jag hade nog varit rädd för att ängeln skulle skydda dig iaf. :)

Eftersom du gjorde ditt val efter att uppdateringen skett (dvs du kunde se att nattvakten var död, vilket skulle kunna vara en fördel när du väljer) kändes det inte som det gick att godkänna. Dessutom hade du ju stulit ett käk i så fall dvs det kunde fått stor påverkan på leken och då tycker inte jag det känns schyst att godkänna val som kommer efter dl och efter uppdatering.

Jag påminner gärna när jag har tid och möjlighet men det är faktiskt deltagarnas egna ansvar att kolla vilken dl de har i rollistan och fråga om de inte förstår vad som är dag/natt.

Jag nekar inte val som är ett par minuter sena (om det inte redan hunnit hända nåt) men efter uppdateringen (som även den var ganska långt efter dl) var lite väl sent.

Jag försöker göra det rättvist för alla.

Liknande trådar

• Marknad i byn (Ulvlek)
  • Jag går och fiskar (Ulvlek)
  • Inte Shakespeare och inte Richard III under parkeringen (Ulvlek)
  • Stulet paket

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka