• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 72
  • Visningar Visningar 7 650
T

Trott

Använder ni det? Vad tycker ni om det?

Har hört många som tycker det är jättebra, men jag trodde det var gratis eller kostar det pengar?

Sv: Spotify?

Japp, jag använder Spotify och är supernöjd med det!!

Man kan välja om man vill ha en reklamversion som är gratis eller betala 99:-/månad och slippa reklamen.

Vi har det på vår dator. Är jättebra och fungerar super. Den mesta musiken finns.

Det finns en gratisversion, men den innehåller lite reklam. Efter x antal låtar kommer det alltså en liten reklamsnutt - men jag tycker det är så otroligt sällan så jag märker det knappt. Betalversionen är alltså utan reklam. Men för att få gratisversionen måste man liksom bli inbjuden av någon annan som har spotify tror jag, varje person får 3 stycken inbjudningar. Betalversionen vet jag inte hur man skaffar...

hur väljer man reklam versionen`? Jag tycker det verkar som man måste betala?

Ja, jag använder Spotify (edit: gratisversionen alltså). Fick en inbjudan från en kompis kompis, och på den vägen är det. Oftast tycker jag bra om Spotify, men ibland finns inte de låter jag vill lyssna på och det är ju lite synd.

Senast ändrad:

Nu har jag oxå spotify! Superbra program tycker jag! Fattar inte att jag inte skaffat det tidigare?

Man kan skriva upp sig på en "lista" på hemsidan, och så får man en inbjudan.
Jag fick min redan efter någon vecka!

Är grymt nöjd med Spotify, är dock lite tråkigt att de inte har tillstånd till alla låtar. Men iaf av de artister jag lyssnar på finns de flesta.

Den lilla reklam som är (typ 30sekunder var 5e låt) är helt och hållet försummbar.

Jag har haft det sedan betatesten (innan det släpptes till allmänheten) och gillar det skarpt, har inte laddat ner en låt sen jag skaffade spotify. Betalar nu också 99 kr/mån för att slippa reklamen, en kostnad som jag mer än gärna betalar till detta underbara företag! :D
Har också mängder av invites, så om någon vill ha en så kan ni ju slänga iväg ett pm och be snällt ;)

Spotify är great!
Har det inte själv (någon som vill skänka en invite :angel:) men jag har härjat på brorsans och det var fint och roligt.

Well, jag har bestämt mig för att dom fem första som pm:ar mig sin mailadress får varsin invite, så först till kvarn ;)

Alltså gällande gratisversionen så har i alla fall jag OTROLIGT lite reklam; på sin höjd en reklamsnutt var trettionde låt? Jag kan med lätthet köra igenom ett album två gånger innan reklamsnutten kommer.

Även jag har väldigt lite reklam. Jag vet inte exakt hur sällan den kommer, men ibland har även jag hunnit lyssna igenom ett album två gånger utan att någon reklam visats sig. Ibland blir det dock reklam oftare, fast inte så ofta att det stör.

Sällar mig till skaran som tycker att spotify är fantastiskt. Kör gratisversionen och störs inte direkt av reklamen, kommer relativt sällan och är aldrig lång.

Kan nu meddela att kvoten är full, och att jag sparar resterande invites till ett annat tillfälle ;)

Haha, det finns ett knep för att regga sig utan invite, fast jag vet inte om jag ska avslöja det ;)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 413
Senast: Kajsalisa
·
  • Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 292
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
997
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
414
Senast: Lavine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Diskbråck