Städat bilen!

Min bil är skitig jämt. Städar den när jag inte får plats i den längre. Alltid massor med skräp och grejer och hästsaker, stängselprylar, verktyg, maskiner, vattendunkar, pantflaskor. Är pedant, avskyr det. Men den blir ju så på en dag så jag har chillat lite på den punkten alltså.
 
Men vad fa.. Byter du mot en pigg långbent trettioåring med begynnelse till skägg som aldrig blir färdig med NÅGOT och tycker sovmorgnar är bäst till elvasnåret?! Han är din! Kan betala mellanskillnaden!
Haha:laugh:,nää du har nog inte råd,han är värd sin vikt i guld min man:love:
 

Det ar nu ... nastan ... stadat. Sa har sag det ut nar kompisen tittade in i bilen:o

IMG_2871_zpsou4mxank.jpg


lagg marke till den fina sop pasen, som ar aldeles tom och stadad innan jag halsade pa hos kompisen, till vanster om skrap berget.
IMG_2872_zpsnndxu7sq.jpg
 
Ja ... jag hade redan tagit ut en hund tranings vast, en vaska med diverse hund tranings grejor ... lite lop linor och annat smatt och gott som jag bara anvander vid "serious" traning och sparning. Det ar ALDELES for torrt och blasigt for att spara har nar jag inte ska stanna sa lange ... Det blir inte tal om nagon "serious" traning innan jag ar pa plats i Oregon. Fraga mig inte varfor jag flyttade tranings grejorna till framsatet av bilen:confused:
 
Jag åker och hälsar på min bror som då tycker att min bil är ju skitig, så kan vi inte ha det och så tvättar han den :angel:
Går den sönder ringer man antingen till broder eller exet. Mycket behändigt :p
 
Jag åker och hälsar på min bror som då tycker att min bil är ju skitig, så kan vi inte ha det och så tvättar han den :angel:
Går den sönder ringer man antingen till broder eller exet. Mycket behändigt :p
Städar invändigt händer dock aldrig haha, har tänkt att jag åtminstone borde torka av lite damm men det blir aldrig av
 

Liknande trådar

Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 411
Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 519
Senast: Guldaskig
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
389
Senast: astronaut
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
767
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Guldfasanerna
  • Rintränings- och utställningstråd

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp