lovehorses

Trådstartare
Jag undrar om någon vet vad stängsel kostar?
Detta skall jag ha:
trästolpar, inpregnerade
Elband, breda
Om ni vet vad isolatorerna kostar är det ett plus.

Jag håller på att kolla runt på internet men e det någon som just köpt och vet så är jag tacksam. :bump:
 
jag har precis köpt staket och det blev inte billigt:

Vi köpte trästolparna från granngårde 20 kr styck
vi köpte jättebilligt elrep från börjes för 45 kr / 300 m men ska du ha elband får du nog betala 100-200 kr för 250 m Isolatorerna kostade 49 kr för 25 st (ringisolatorer)
 
det beror ju väldigt mkt på vart du köper. Men går du till butik så kanske du kan få paketpris (det har vi fått) :)
 
Jag köpte nyligen 200 nya stolpar som är inpregnerade. Det kostade egentligen 14,50 + moms men eftersom vi köpte så mycket fick vi 1 kr rabatt per stolpe...*jipii*...alltså 13,50 + moms. Grindarna kostade 24,95:-/st och isolatorerna kommer jag tyvärr inte ihåg... Vi köpte elrep och det kostade 249:- för 200 m.
 

Liknande trådar

L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 126
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Hej! Jag har lite funderingar kring matstress hos häst. Vi var nämligen och kollade på en häst som förmodligen haft matstress i hela...
Svar
13
· Visningar
1 122
Senast: co-SMAD4
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 013
Senast: tuaphua
·
Hemmet Jag vill sätta upp ett stängsel hemma. Ett av typen Gunnebo/rådjursstängsel. Min kommun hävdar att stängsel räknas som plank/mur och...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 672
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp