Sv: stam

åh, har du haft lita tidigare?
hur, när och var? :D

Lita mår toppen, hon har debuterat i hoppning nu med sin ägare, och nu tar hon det lite lugnt för att smälta allt hon lärt sig på sistone... :)
 
Sv: stam

mitt vbl sto E.Frydenslund :angel:

efter victor victor och elgirl (dk)

jag andvänder inte henne i travet
 
Sv: stam

Appropå ingenting...
FarmFurir klarade sitt premielopp i tisdags, 3:e gången han var på Skellefteåtravet och han skötte sig exemplariskt!!!:banana:
 
Sv: stam

Har ett sto som är efter Coleman Lobell och undan Lilli Cuba. Cuba Star heter hon men kallas helga till vardags =) Tjänat 41.000 så hon blev ingen ´stjärna direkt :P Du har ingen bild på Coleman Lobell? Har letat som en galning utan att hitta nånting alls :(
 
Sv: stam

De va mig ingen dålig stam på dina pållar. Själv rider jag ett 16 årigt varmblodsto som har blivit avelsmärr. Hon heter Gardenia Gelj. När hon var fyra år slog hon svenskt rekord på kortdistans för ston. Men de va ju 12 år sen, men iaf. :)
Hon är efter:Desert Night u:Granula och ue:Lep Hanover.

Hon har fått 6 avkommor. Två st har samma far; Easy Lover.
Sen resten har: Beseiged, Tap In, Angels Camp och Pasqual som far.

----
Vad kul, ville bara berätta att jag äger Fritiof som är avkomma från easy lover å din Gardenia Gelj! :)

nu är ju denna tråden några år gammal, men du kanske ser detta ändå? :)
 

Liknande trådar

Avel Hej allihopa! Tänkte om det var någon mer än jag som ska betäcka med ponnyhingstar nästar år och som tycker att det kan va ganske...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 924
Senast: moonstruck
·
Trav Hur ska man tänka och värdera om ens sto är värt att avla på? Alltså värt för en själv, inte för försäljning med vinst. Jag vill främst...
Svar
12
· Visningar
1 855
Senast: sandrafors
·
Hästmänniskan Hej, vill veta lite tankar från er som bytit häst med någon, hur gick det till, vad skrevs in i kontraktet? mm berätta gärna hur det...
Svar
5
· Visningar
2 160
Senast: Hellena
·
S
Hästhantering Hejsan, vet inte hur jag ska skriva det här .. :confused: Men såhär är det. Jag är en tjej på 14 år, fyller 15 i år. Jag har ridit ett...
Svar
9
· Visningar
1 647
Senast: CFUIL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp