Hippocampus
Trådstartare
Lite rörigt.Men var det inte en till vet som sett den? Den som gjorde bedömningen kring ocd-operation?
Ifall vet nr 1 inte svarar....
Eta: Vore ju jätteskönt om det faktiskt inte ÄR någon spricka där, dock...! Om nu ett flertal veterinärer inte kan se den...
Veterinär 1 (den okontaktbara) röntgade, såg en spricka. Skickade till evidensia där kirurg också misstänkte spricka. Evidensia och veterinär 1 jobbar ”ihop” så där skulle operationen sedan genomföras. Uppföljning röntgen 3-4 veckor.
Veterinär 1 vägrar/inte intresserad av att boka tid. Försökt i många veckor.
Jag begär bilderna, får dessa med vändande mail (men ingen tidsbokning).
Skickar till klinik med journalutdrag. De ringer och säger att de ser ingen spricka men kan va pga upplösningen. Vi diskuterar pris och hur jag ska tänka kring operation av benbit. Superbra bemötande.
Skickar igen till veterinär 1 om tidsbokning. Inget svar.
Får tag i veterinär 2 som kan komma imorgon. 2an får samman bilder och utdrag, personen vill ha mer detaljer kring var sprickan är för den veterinären ser ingen spricka.
Jag skickar ytterligare sms till veterinär 1 och denne svarar direkt på allt utom tidsbokning. Veterinären förklarade vad den misstänkta sprickan finns men skulle återkomma senare, vi får väl se…
Försökt 1.5 månad att boka uppföljningstid. 7-8 kontaktförsök.
Blir galen.