Sv: Sthlmare VARFÖR Ullared?
Ja, du ja. Fast många andra verkar ju tänka annorlunda.
Jag shoppar inte heller på semestern, jag shoppar inte i grupp överhuvudtaget, det är inte min grej.
Men jag tycker ändå inte att de som gör det verkar vara marsianer. Jag ser det mer som att jag skiljer mig från mängden på den punkten.
Men det gör ni nog. Lever i två parallella universum, alltså. Vad gäller Christer Sjögren så befinner jag mig helt klart i ditt
Men för mig är det ingen överraskning att det finns många parallella universum. Livet med häst är, ur mångas synvinkel, ett eget och svårbegripligt universum. Att lägga så mycket pengar, tid och energi (och miljöskadliga dagliga bilresor till stallet
) på en hobby är obegripligt för många. Ändå är det en självklarhet för många av oss.
Att tillbringa dagen i enorm lågprislada på jakt efter en årsförbrukning av tvättmedel, tandborstar och schampo är ungefär så långt från ett semesternöje jag kan tänka mig.
Ja, du ja. Fast många andra verkar ju tänka annorlunda.
Jag shoppar inte heller på semestern, jag shoppar inte i grupp överhuvudtaget, det är inte min grej.
Men jag tycker ändå inte att de som gör det verkar vara marsianer. Jag ser det mer som att jag skiljer mig från mängden på den punkten.
Varje gång jag på något sätt konfronteras med tex Ullared känns det på samma sätt som när jag skulle hämta ut biljetter till Gbg Horseshow och köerna nådde ut på gatan pga biljettsläpp till Christer Sjögren. Det kändes som att de som köade för honom och jag lever i två parallella universa, som en verklighet i verkligheten, ingen hade förklarat så att jag begrep det att han kan fylla Scandinavium.
Men det gör ni nog. Lever i två parallella universum, alltså. Vad gäller Christer Sjögren så befinner jag mig helt klart i ditt
Men för mig är det ingen överraskning att det finns många parallella universum. Livet med häst är, ur mångas synvinkel, ett eget och svårbegripligt universum. Att lägga så mycket pengar, tid och energi (och miljöskadliga dagliga bilresor till stallet