Stigläder med spänne nedtill??

M

malört

Har nån stans sett stigläder med spännet nedtill för att undvika skav på låretsinsida(så slipper man knölen på sadelsidan) Nån stans har man börjat att sälja dessa speciella stigläden men jag vet ej vart. Är det nån som vet o ev. kostnad? :confused:
 
Jo visst, men det finns ett speciellt där stroppen fästes uppåt i en "hälla, det sitter liksom upp&ned. med ett annat spänne. :smirk:
 
Wintec har en modell som heter "webber". När jag köpte mina kostade de 370 kr men det är några år sedan så kolla hos en wintecåterförsäljare.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
227
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 192
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 714
Senast: LovingLife
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 692
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp