Kanske för att du är får![]()
Jag tvivlade dock också på att Gabby var ulv, det verkade bara för uppenbart agerat. Trodde hon var får.
Haha, först när jag läste det här trodde jag det var LL som gett oss en sia ändå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tvivlade dock också på att Gabby var ulv, det verkade bara för uppenbart agerat. Trodde hon var får.
Har nån röstlistorna enkelt tillgängliga så jag slipper leta?
Haha, först när jag läste det här trodde jag det var LL som gett oss en sia ändå.Men jag sparar det som en intressant teori från dig istället...
Alltså, om det inte framgick så var det ett skämtsamt svar på zass fråga om varför hon skulle agerat så, eftersom det vore helt rimligt om hon vore får.
Men hur många ulvar kan det vara kvar? Det borde som mest vara två ulvar kvar och ett får, eller tänker jag fel med matten nu igen? I och för sig kan LL ha fler än 1/3 som onda också så inte heller det är helt säkert...Men just nu slår mig tanken att Zassoo är mycket väl skulle kunna vara fåret, det skulle stämma ganska bra med mina funderingar, en sen röst i första dl på samma som den jag tror är första ulven som röstar dvs Klara och i dl2 försöker hon rädda Gabby genom att lägga en röst på CB.
Snurrfian röstar på Zassoo eftersom jag tror att hon är det svarta fåret.
Äh, jag vill veta Dentakus roll. Hennes röstinlägg igår var ulvigt.
Men hur många ulvar kan det vara kvar? Det borde som mest vara två ulvar kvar och ett får, eller tänker jag fel med matten nu igen? I och för sig kan LL ha fler än 1/3 som onda också så inte heller det är helt säkert...Men just nu slår mig tanken att Zassoo är mycket väl skulle kunna vara fåret, det skulle stämma ganska bra med mina funderingar, en sen röst i första dl på samma som den jag tror är första ulven som röstar dvs Klara och i dl2 försöker hon rädda Gabby genom att lägga en röst på CB.
Snurrfian röstar på Zassoo eftersom jag tror att hon är det svarta fåret.
Du har inte lust att precisera?
Jo, men eftersom det redan ligger 3 röster på Zassoo så tänkte jag att det var lika bra att få ut även fåret. Men har du ett bättre förslag så är jag helt villig att ändra mig!Fast är det inte bättre att försöka få ut en ulv? Eller tänkte du att du inte har någon idé om vem som kan vara ulv, så hellre får än en god?
Jo, men eftersom det redan ligger 3 röster på Zassoo så tänkte jag att det var lika bra att få ut även fåret. Men har du ett bättre förslag så är jag helt villig att ändra mig!![]()
Jag gjorde det i stycket ovanför. Jag förstod inte dina misstankar mot CB alls, tvärtom förstod jag CBs tankar och tyckte dessa var rimliga. Då tycker jag såklart att det är skumt att du röstar på henne pga nåt som jag tycker är rimligt. Det kändes som att du ville rädda Gabby.
Jag vet ju inte! Hm...
Det finns inget preciserat i reglerna om att inte rösta ut LL va?
![]()
Moahahaha!Nu vid dator och ursäkta den trista tonen på mitt "dödsinlägg" - telefonen gav mig fel smileys och jag kunde inte färglägga. Jag är dock fortfarande tjurig för att jag blev käk precis när jag skulle lägga mer tid på leken!
Fy @Klara !![]()