Stinsen Brinner *ulvleken alltså*

Kanske för att du är får :angel: :confused:

Jag tvivlade dock också på att Gabby var ulv, det verkade bara för uppenbart agerat. Trodde hon var får.

Haha, först när jag läste det här trodde jag det var LL som gett oss en sia ändå. ;) Men jag sparar det som en intressant teori från dig istället...

Haha, först när jag läste det här trodde jag det var LL som gett oss en sia ändå. ;) Men jag sparar det som en intressant teori från dig istället...

Alltså, om det inte framgick så var det ett skämtsamt svar på zass fråga om varför hon skulle agerat så, eftersom det vore helt rimligt om hon vore får.

Alltså, om det inte framgick så var det ett skämtsamt svar på zass fråga om varför hon skulle agerat så, eftersom det vore helt rimligt om hon vore får.

Nä, jag tror att allt du skriver är sanning. För du är min idol. :angel:

Det är nu jag börjar bli så desperat efter jakten på ulvar att jag inte längre kan skriva vettiga saker.

Jag börjar bli stressad över att det skrivits så pass lite idag, jag hade hoppats på att jag skulle fått något nytt att lägga till mina funderingar innan DL. Nästan så jag önskar att det hade ösregnat... :D

Men hur många ulvar kan det vara kvar? Det borde som mest vara två ulvar kvar och ett får, eller tänker jag fel med matten nu igen? I och för sig kan LL ha fler än 1/3 som onda också så inte heller det är helt säkert... :meh: Men just nu slår mig tanken att Zassoo är mycket väl skulle kunna vara fåret, det skulle stämma ganska bra med mina funderingar, en sen röst i första dl på samma som den jag tror är första ulven som röstar dvs Klara och i dl2 försöker hon rädda Gabby genom att lägga en röst på CB.
Snurrfian röstar på Zassoo eftersom jag tror att hon är det svarta fåret.

DL 3
13:48 _CorpseBride röstar på zassoo
14:40 quarter4ever röstar på zassoo
21:00 EmmaN röstar på zassoo
21:26 Snurrfian röstar på Zassoo

zassoo: 4

Men hur många ulvar kan det vara kvar? Det borde som mest vara två ulvar kvar och ett får, eller tänker jag fel med matten nu igen? I och för sig kan LL ha fler än 1/3 som onda också så inte heller det är helt säkert... :meh: Men just nu slår mig tanken att Zassoo är mycket väl skulle kunna vara fåret, det skulle stämma ganska bra med mina funderingar, en sen röst i första dl på samma som den jag tror är första ulven som röstar dvs Klara och i dl2 försöker hon rädda Gabby genom att lägga en röst på CB.

Fast är det inte bättre att försöka få ut en ulv? Eller tänkte du att du inte har någon idé om vem som kan vara ulv, så hellre får än en god?

Kanske för att du är får :angel: :confused:

Jag tvivlade dock också på att Gabby var ulv, det verkade bara för uppenbart agerat. Trodde hon var får.

Nu är jag ju inte fåret :p Men om jag hade varit det så skulle det i och för sig kunna vara ett sätt att visa sig för lyan.

Men röstar ni ut mig idag så kommer ni förstå att jag inte är fåret utan bara ärligt trodde att Gabby var en god som trasslat till det för sig.

Att LenaH var tvilling förstörde mitt pussel.

Zass är skum ja men det är hon ju alltid. Om hon vore får skulle det förklara hennes röstningar.

Dentaku känns också skum, mest pga röstningarna. Men hon har röstat relativt tidigt vilket gör det svårare. Rösten igår kändes som att hon ville undvika att rösta på Gabby och rikta misstankarna mot CB och jag fattade inte dom misstankarna alls. Nu läste jag hennes röstinlägg igen och ja, urkonstigt! Jag hade dock röstat på Paddan, om Paddan är god och Dentaku ond, varför la hon inte rösten där om hon ville försöka rädda Gabby? Kanske trodde hon mer på att det skulle gå att lyncha CB?

Äh, jag vill veta Dentakus roll. Hennes röstinlägg igår var ulvigt. Och om zass är ond tror jag mer på henne som får.
Niyama röstar på Dentaku

Tror knappast på mer än 1/3 onda eftersom det är få goda specialroller och inte en enda sia. Nu minns jag dock inte hur många vi var från början :p

Du har inte lust att precisera?

Jag gjorde det i stycket ovanför. Jag förstod inte dina misstankar mot CB alls, tvärtom förstod jag CBs tankar och tyckte dessa var rimliga. Då tycker jag såklart att det är skumt att du röstar på henne pga nåt som jag tycker är rimligt. Det kändes som att du ville rädda Gabby.

Fast är det inte bättre att försöka få ut en ulv? Eller tänkte du att du inte har någon idé om vem som kan vara ulv, så hellre får än en god?
Jo, men eftersom det redan ligger 3 röster på Zassoo så tänkte jag att det var lika bra att få ut även fåret. Men har du ett bättre förslag så är jag helt villig att ändra mig! ;)

Jag gjorde det i stycket ovanför. Jag förstod inte dina misstankar mot CB alls, tvärtom förstod jag CBs tankar och tyckte dessa var rimliga. Då tycker jag såklart att det är skumt att du röstar på henne pga nåt som jag tycker är rimligt. Det kändes som att du ville rädda Gabby.

Aha, tolkade det som att det var själva inlägget som var ulvigt. Då förstår jag dig bättre även om jag inte riktigt tycker du har någon poäng i övrigt.

Ok, 14 var vi. Om den onda utanför lyan inte hade känt till ulvarna och det hade funnits sior så hade jag gissat på 5 onda totalt. Men nu är det redan rejält fördel onda med tanke på noll sior och den onda utanför lyan känner till ulvarna så då tror jag på 3 ulvar och ett får.

Jag känner visserligen att zassoo är en person som jag vill granska mer men är osäker på om hon verkligen är ulv och jag vill hellre få ut en sån än ett eventuellt får. Säkert skulle det se bättre ut om jag slutade ge uddaröster också men jag har svårt att släppa hur jag själv känner. För mig är trots allt Paddington den som står högst på misstankelistan med två röstningar som ser bra ut vid första anblick men minst lika gärna kan vara väl uttänkta alibin.

Dentaku röstar på Paddington

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka