Stinsen Brinner *ulvleken alltså*

Jag ville ha allt i ett inlägg utan massa färger, blir galen på dom. q4 däremot gör bara allt för att försöka komma ikapp mig :angel: Om hon kunde skulle hon säkert käka mig, men jag tror att det kanske är så att hon inte kan.
eh ursäkta mig, men det är väl ingen tävling om att ha de mesta inläggen, eller vad menar du egentligen:confused:
Jag har inget emot om du har den rosa ledartröjan och ser till att leken inte hamnar på sida 2:angel:

eh ursäkta mig, men det är väl ingen tävling om att ha de mesta inläggen, eller vad menar du egentligen:confused:
Jag har inget emot om du har den rosa ledartröjan och ser till att leken inte hamnar på sida 2:angel:
Jag tänkte att du brukar ligga i topp så du behövde jobba på att återta den rosa tröjan :p

Jag tänkte att du brukar ligga i topp så du behövde jobba på att återta den rosa tröjan :p
Jag är hemma nu och har fantastiskt bredband och DATOR:love::love::love:
herregud vilken skillnad!:heart
( och for the record- jag har INGA ambitioner att ligga i topp på inläggen ÖHT, jag är bara så omedelbar från tanke till att skriva, när jag bara KAN:o )

För att återgå till leken:
Habina - just nu får jag tro på god pga röstningen dag 1, att Gabby försökte rädda Klara + EmmaNs röst på henne dag ett talar för att Habina är god.
Niyama - jag
_CorpseBride_ - god just nu pga andrarösten på Gabby (vet att det inte godförklarar henne, men med så lite info i leken måste man ju gå på något)
zassoo - Fåret Emma la tredjerösten på henne idag, vilket skulle kunna tyda på att zass inte är ond. Men hon såg ut att ligga illa till och onda har nog insett att räddningsröstande inte är så bra, så kan vara en alibiröst.
quarter4ever - hennes röst på Klara dag ett kan tyda på godhet
Snurrfian - ? ? ? vet inte vad jag ska tro om röständringen idag.
Dentaku - fortfarande misstänkt, ev. försök att rädda Gabby igår.
Paddington - inte särskilt misstänkt längre, skum röst av fåret i så fall igår.
Lobelia - tredjerösten på Gabby igår är till hennes fördel, men hon vet förstås om det själv.

Alltså, Dentaku huvudmisstänkt, därefter zass, snurris, och Lobelia. CB skulle kunna ha grundlurat mig.

Det jag inte fattar: eftersom det inte finns några sior är det guldläge att skaffa sig superalibi och kunna grundlura alla. Har verkligen ingen gjort det? Det verkar för simpelt att alla onda kliver fram och outar sig själv? Känns som jag missar nåt :banghead:

Det jag inte fattar: eftersom det inte finns några sior är det guldläge att skaffa sig superalibi och kunna grundlura alla. Har verkligen ingen gjort det? Det verkar för simpelt att alla onda kliver fram och outar sig själv? Känns som jag missar nåt :banghead:
Jag är fortfarande inne i djupdykandet i wall of text igår, så kan du vänligen ge mig en genväg till ditt sista:
"Det verkar för simpelt att alla onda kliver fram och outar sig själv? Känns som jag missar nåt"
jag är däremot inne på samma tankegång som du att de onda nog grundlurar de flesta så mycket de kan efter sin katastrofala inledning ( när hände det att tre onda lynchats i rad?- från DL1 -BTW?)

Jag är fortfarande inne i djupdykandet i wall of text igår, så kan du vänligen ge mig en genväg till ditt sista:
"Det verkar för simpelt att alla onda kliver fram och outar sig själv? Känns som jag missar nåt"
jag är däremot inne på samma tankegång som du att de onda nog grundlurar de flesta så mycket de kan efter sin katastrofala inledning ( när hände det att tre onda lynchats i rad?- från DL1 BTW?)

Ja, alltså tre onda på raken. Hade min röständring kommit i tid hade det inte blivit lottning idag. Det känns ju som att nån ond borde ha tagit tillfället i akt sas. Tänker nån rutinerad kanske. Men om nån rutinerad är med i lyan borde den väl styrt upp kaoset lite :angel:

Men t.ex. Paddan skulle nog kunna skaffa sig superalibi men Emmas röst på henne talar emot att hon är ulv. Det känns bara som att det kan ju inte fortsätta att vara så här lätt?! Onda startade med guldläge, jag har svårt att tro att ingen utnyttjat det.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 842
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka