Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fastnade lite på detta, håller du fast vid detta @Niyama ?Jag tycker allt stämmer om Dentaku är ulv och zass får, men även EmmaN och Paddan stämmer som onda. Och så många onda lär det inte finnas. Och så Snurris som jag har noll koll på.
Jag fastnade lite på detta, håller du fast vid detta @Niyama ?
jag läser igenom så kan ha missat ett och annat( jag ligger minst(!) 2dygn efter känner jag, så behöver all input jag kan...? )
Ok ge mig lite mer snabbvägar(Håller fast vid vadå? Eftersom Emma var får så håller jag inte fast vid zass som får nej
Jag håller dock fast vid Dentaku som huvudmisstänkt, därefter zass och sedan Snurris.
oki doki lite att fundera på då..Ok ge mig lite mer snabbvägar() och förklara varför?
jag är väldigt misstänksam mot Zassoo också...?
edit- Jag hade också tankar kring Zassoo som får så ja där håller jag med! Men har du hittat annat som indikerar att hon är ond?
Ok ge mig lite mer snabbvägar() och förklara varför?
jag är väldigt misstänksam mot Zassoo också...?
jag håller med dig i princip men ser lite annat än vad du ser?Jag har ju skrivit många inlägg om det
http://www.bukefalos.com/threads/stinsen-brinner-ulvleken-alltsa.1313413/page-30#post-17032098
Korta kommentarer om alla. Men den här leken känns lite platt, alltså ängel och spion bör ha hittat varandra men jag listar då inte ut den infon. Jag trodde jag hade ett tvillingpar men i det ingick inte LenaH. Nu har jag eventuellt en tvilling till henne. Sen finns liksom inget mer att leta efter, eftersom vi vet att ingen information finns.
jag håller med dig i princip men ser lite annat än vad du ser?
eller så är jag helt bortkollrad![]()
jag vete sjutton har många tankar om det hela...Det där var kryptiskt? Vad ser du då?
jag vill grunna lite på det ( have mercy- jag liggger liiiite efter sas) Lovar att jag kommer åter -ok?
behöver vända och vrida lite mer innan jag planterar någon mer av mina wild´n crazy ideas.......![]()
nä tålmodig och eftertänksam torde inte vara några av min adjektivÖh, tänker du innan du skriver?![]()
Lämna mig inte ensam och undrandes i natten!
ok au conraire
Jag fastnade lite på detta, håller du fast vid detta @Niyama ?
jag läser igenom så kan ha missat ett och annat( jag ligger minst(!) 2dygn efter känner jag, så behöver all input jag kan...? )
Öh, tänker du innan du skriver?![]()
Lämna mig inte ensam och undrandes i natten!
förlåt!!Nu är du konstig qalltså jag fattar att man inte kan skriva vissa saker, men teorier?
kan kanske vara en god ide..Tänker att om du verkligen är god och har nåt att säga så bör du få ur dig det innan nattDL.
Jag har märkt det (avdeln överspammad LL efter frustrerad Q åkt ur en lek.....Jag är hemma nu och har fantastiskt bredband och DATOR
herregud vilken skillnad!
( och for the record- jag har INGA ambitioner att ligga i topp på inläggen ÖHT, jag är bara så omedelbar från tanke till att skriva, när jag bara KAN)
Jag håller med dig om att spionen bör ha hittat ängeln men det finns ju inget som säger att ängeln för den sakens skull ha hittat spionen. Ang min röständring så fick jag noja över att jag trodde att Zassoo var fåret och att Paddington i så fall var den mer troliga ulven. Jag kan ärligt säga att jag inte ens hade en tanke på EmmaN, hon hade verkligen smitit under min radar helt. Men med gårdagens röstning så måste jag fundera om, just nu litar jag inte på någon...Jag har ju skrivit många inlägg om det
http://www.bukefalos.com/threads/stinsen-brinner-ulvleken-alltsa.1313413/page-30#post-17032098
Korta kommentarer om alla. Men den här leken känns lite platt, alltså ängel och spion bör ha hittat varandra men jag listar då inte ut den infon. Jag trodde jag hade ett tvillingpar men i det ingick inte LenaH. Nu har jag eventuellt en tvilling till henne. Sen finns liksom inget mer att leta efter, eftersom vi vet att ingen information finns.