Stinsen Brinner *ulvleken alltså*

Från början:
Deltagare:
EmmaN fåret!
Habina
Niyama
_CorpseBride_
zassoo
quarter4ever
Snurrfian
Dentaku
Klara ULV
Paddington
LenaH Tvilling
Gabby_Ossi ULV
Lobelia
bollen__ bybo

det borde (väl ?) vara väldigt goda odds för de goda att ta hem det hela?
ifall det är som Niyama ( och nån mer?- kommer inte ihåg?) tror så är det troligt att det är 3 ulvar+ ett får i denna leken rent balansmässigt( onda v/s goda från början) och i så fall borde det vara bara en ulv kvar att få ut?
Men jag tror den rackaren har dolt sig väldigt bra ,precis som @Niyama tycker att den borde ha gjort pga lekens förutsättningar? ( inga sior)
Passar på att skriva in de roller som kan antas vara kvar utifrån de förutsättningar som kan antas gälla:

Kvar i leken samt deltagare kvar:

Habina
Niyama
_CorpseBride_
zassoo
quarter4ever
Snurrfian
Dentaku
Paddington
Lobelia

roller kvar
1-2 ulvar
1 tvilling
1 spion
1 ängel
1 jägare
3-4 bybor

Jag tycker allt stämmer om Dentaku är ulv och zass får, men även EmmaN och Paddan stämmer som onda. Och så många onda lär det inte finnas. Och så Snurris som jag har noll koll på.
Jag fastnade lite på detta, håller du fast vid detta @Niyama ?
jag läser igenom så kan ha missat ett och annat( jag ligger minst(!) 2dygn efter känner jag, så behöver all input jag kan...? )

jag läser igenom så kan ha missat ett och annat( jag ligger minst(!) 2dygn efter känner jag, så behöver all input jag kan...? )

Håller fast vid vadå? Eftersom Emma var får så håller jag inte fast vid zass som får nej :p

Jag håller dock fast vid Dentaku som huvudmisstänkt, därefter zass och sedan Snurris.

Håller fast vid vadå? Eftersom Emma var får så håller jag inte fast vid zass som får nej :p

Jag håller dock fast vid Dentaku som huvudmisstänkt, därefter zass och sedan Snurris.
Ok ge mig lite mer snabbvägar(:angel:) och förklara varför?
jag är väldigt misstänksam mot Zassoo också...?
edit- Jag hade också tankar kring Zassoo som får så ja där håller jag med! Men har du hittat annat som indikerar att hon är ond?

Ok ge mig lite mer snabbvägar(:angel:) och förklara varför?
jag är väldigt misstänksam mot Zassoo också...?

Jag har ju skrivit många inlägg om det :arghh:

http://www.bukefalos.com/threads/stinsen-brinner-ulvleken-alltsa.1313413/page-30#post-17032098

Korta kommentarer om alla. Men den här leken känns lite platt, alltså ängel och spion bör ha hittat varandra men jag listar då inte ut den infon. Jag trodde jag hade ett tvillingpar men i det ingick inte LenaH. Nu har jag eventuellt en tvilling till henne. Sen finns liksom inget mer att leta efter, eftersom vi vet att ingen information finns.

http://www.bukefalos.com/threads/stinsen-brinner-ulvleken-alltsa.1313413/page-30#post-17032098

Korta kommentarer om alla. Men den här leken känns lite platt, alltså ängel och spion bör ha hittat varandra men jag listar då inte ut den infon. Jag trodde jag hade ett tvillingpar men i det ingick inte LenaH. Nu har jag eventuellt en tvilling till henne. Sen finns liksom inget mer att leta efter, eftersom vi vet att ingen information finns.
jag håller med dig i princip men ser lite annat än vad du ser?
eller så är jag helt bortkollrad:crazy::confused:

Öh, tänker du innan du skriver? :p ;)

Lämna mig inte ensam och undrandes i natten!
Nu är du konstig q :p alltså jag fattar att man inte kan skriva vissa saker, men teorier?
förlåt!!
:ojag är mitt vanliga konstiga jag... och det lär ju inte vara till sin fördel så här på morgonkvisten:o

Jag håller med dig om att spionen bör ha hittat ängeln men det finns ju inget som säger att ängeln för den sakens skull ha hittat spionen. Ang min röständring så fick jag noja över att jag trodde att Zassoo var fåret och att Paddington i så fall var den mer troliga ulven. Jag kan ärligt säga att jag inte ens hade en tanke på EmmaN, hon hade verkligen smitit under min radar helt. Men med gårdagens röstning så måste jag fundera om, just nu litar jag inte på någon... :cautious:

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 935
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 842
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..