Stinsen Brinner *ulvleken alltså*

@EmmaN din stackare, du måste ju undrat vad lyan gjorde?
Fast jag försökte förmedla att lyan kan ha försökt att göra så fåret blev rådvill-fattade du det?
Helt ärligt var det en sjukt svår roll att spela, jag fattade ingenting haha :D Visste (kanske som tur var?) inte att man som svart får brukar visa sig genom att rösta efter en ulv i första DL. Trodde att ni listat ut vem jag var när du skrev ett långt teoriinlägg men utelämnade mig. Känns som att jag hjälpte er himlans dåligt :p:banghead: När förstod ni att jag var fåret?
 
Med tanke på att jag knappt ens följt leken sedan kl 16 idag - nej...

Å ska jag vara ärlig så var min rad till LL först att jag jagar CB och sedan 20min senare "I like living on the edge - jag tar Q4!".....

Önskar jag hade haft lite mer tid för leken den här gången helt klart, men jag fick ju till det i slutändan endå och lyckades pricka in alla onda förutom att jag misstog mig på dig igår kväll å idag... Du kanske kan förlåta mig för det @Lobelia

Och sorry @Corpsebride - mycket av mitt teoriande sedan igår var för att locka fram lyan, jag misstänkte inte dig egentligen men något var jag tvungen att göra för att få lyan att stiga fram.....
Var inte allt för ledsen, du svarade någonstans på varför du höll Q som god med att du inte visste. Jag visste ju att hon "blev god" vid första DL och sedan inte gjort något lysande resultat när det gällde ulv jakt. Jag höll Snurris och Q (jag kanske också ska börja med Evert?) som goda för att du gjorde det men inte lika goda som dig typ.

När du inte visste varför var det den enda jag hade kvar och Q var skummare än CB.

Jag hoppades att min röst skulle väcka någon även om jag kanske hade fel.
 
Det som räddade mig var ju att du jagade den du röstade på. Mycket smidigt. :D Men jag vågade liksom inte skriva för tydligt i leken, för det fanns egentligen inte så mycket att bygga min god-teori på. ;)
Haha, jag tänkte att det var absolut bästa sättet att meddela mig till spionen och därför väntade jag det längsta med att lägga en röst på någon som inte hade ngn röst i DL1. Sedan hade jag ju ingen aning om Gabby var ond el inte å därför jag bytte till nattDL (under stor vånda kan LL intyga :p )
 
Helt ärligt var det en sjukt svår roll att spela, jag fattade ingenting haha :D Visste (kanske som tur var?) inte att man som svart får brukar visa sig genom att rösta efter en ulv i första DL. Trodde att ni listat ut vem jag var när du skrev ett långt teoriinlägg men utelämnade mig. Känns som att jag hjälpte er himlans dåligt :p:banghead: När förstod ni att jag var fåret?

Jag tror det var efter ditt teoriinlägg i dL2
 
Nja, jag upplever att det sprids mindre nu än när jag började leka. Nu har ju många av "gamlingarna" dessutom slutat.

Ja om man misstänker nån för att ha en viktig roll man vill käka så är det klart att man ska ta den, men jag tror inte direkt att jag misstänks för det VARJE gång.

Men du levde till NattDL3
Jag var ju inte i lyan nu - men då drog du upp en del jobbiga omständigheter som nog var rätt prioriterade att få stopp på. Så jag tror inte du blev käk bara-för-att
 
Med tanke på att jag knappt ens följt leken sedan kl 16 idag - nej...

Å ska jag vara ärlig så var min rad till LL först att jag jagar CB och sedan 20min senare "I like living on the edge - jag tar Q4!".....

Önskar jag hade haft lite mer tid för leken den här gången helt klart, men jag fick ju till det i slutändan endå och lyckades pricka in alla onda förutom att jag misstog mig på dig igår kväll å idag... Du kanske kan förlåta mig för det @Lobelia

Och sorry @Corpsebride - mycket av mitt teoriande sedan igår var för att locka fram lyan, jag misstänkte inte dig egentligen men något var jag tvungen att göra för att få lyan att stiga fram.....
menar du att du "fiskade"?;)
 
MEN just i det käket så ändrade jag mig runt 4.-5 på natten och skulle käka den söta rara björnen istället MEN det inlägget kom aldrig in till LL för jag somnade:eek:
sa ju att jag var som en övertrött 2-åring som inte kan sova och går bananas...:crazy:
Käka mig :eek:, vad hände med bästa polarna egentligen :(:angel:
 
Men du levde till NattDL3
Jag var ju inte i lyan nu - men då drog du upp en del jobbiga omständigheter som nog var rätt prioriterade att få stopp på. Så jag tror inte du blev käk bara-för-att

Alltså jag gnäller inte bara över den här leken. Jag tycker det är trist att alltid bli käk, oftast relativt tidigt. Dessutom var jag ganska inriktad på Dentaku men jag fick ju inte ens med mig någon mot henne, så så många omständigheter drog jag inte upp.
 
Vet inte om jag missat det - men när förstod ni andra att det var jag som var jägaren?
jag fattade att du var antingen ängel eller jägare rätt fort. men trodde ängel lääänge iom att habina höll dig god tidigt
uhm
jag hade dig som spion också ett tag
better safe than sorrry;)
men att du ingick i trojkan var det inget tvivel om!:D
 
Nja, jag upplever att det sprids mindre nu än när jag började leka. Nu har ju många av "gamlingarna" dessutom slutat.

Ja om man misstänker nån för att ha en viktig roll man vill käka så är det klart att man ska ta den, men jag tror inte direkt att jag misstänks för det VARJE gång.
Det går lite i vågor har jag märkt. En person kan åka ut tidigt 5 gånger på raken och sedan stanna länge lika många gånger.

Sist käkades du som nummer 3 av 8 goda och då hade flera goda lynchats också så så tidigt käkade du inte där. Det var inte så många att välja på när du åkte. Vi valde snarare efter roller och vem vi trodde var säker käk en vem som spelade.
 
Inte bara ditt!

när du (tror jag) tog fram EmmaN's teoriinlägg frå¨n DL2 tänkte jag att nu är Q så jäkla rökt - men icke -där fanns även Lobelia som lagom god - ett drag som goda nappade på
oh där började jag be och det lönade sig:D ska bli troende efter denna leken för det är sjukt så mycket som gått min väg;)
 
Det går lite i vågor har jag märkt. En person kan åka ut tidigt 5 gånger på raken och sedan stanna länge lika många gånger.

Sist käkades du som nummer 3 av 8 goda och då hade flera goda lynchats också så så tidigt käkade du inte där. Det var inte så många att välja på när du åkte. Vi valde snarare efter roller och vem vi trodde var säker käk en vem som spelade.

Har varit så flera år :p

Ja jag säger ju att oftast ryker senast natt 3.
 
Var inte allt för ledsen, du svarade någonstans på varför du höll Q som god med att du inte visste. Jag visste ju att hon "blev god" vid första DL och sedan inte gjort något lysande resultat när det gällde ulv jakt. Jag höll Snurris och Q (jag kanske också ska börja med Evert?) som goda för att du gjorde det men inte lika goda som dig typ.

När du inte visste varför var det den enda jag hade kvar och Q var skummare än CB.

Jag hoppades att min röst skulle väcka någon även om jag kanske hade fel.
fast det var inte vid första Dl jag hade henne som god. Jag nojade big time, men jagade ju henne vid NattDL1. Sedan när alla andra verkade hålla henne som god började jag också göra det ända till igår när jag började noja igen, och då fick jag inget gensvar så då tänkte jag att jag var ute å cyklade..
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 270
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 484
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 279
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 047
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp