Stinsen Brinner *ulvleken alltså*

:confused: Nu fattar jag absolut noll? Eller är det så att @Habina har blåst mig hela vägen? Eller hur försökte EmmaN kommunicera med lyan? Eller gjorde hon helt enkelt inte det? :banghead: Det här måste jag fundera lite på :cautious:

Förlåt! Jag var mer säker på EmmaN som ulv än får. Begriper inte alls hur hon kommunicerat med lyan, för jag hittade ingenting sådant när jag gick igenom hennes inlägg idag. Men så är jag uppenbarligen helt värdelös på att hitta får när jag vill hitta dem. :rofl:

En eller två ulvar kvar? Oavsett börjar jag få slut på kandidater... Om inte det är Zassoo som är ulv, men det känns ologiskt eftersom EmmaN röstade på henne...

Förlåt! Jag var mer säker på EmmaN som ulv än får. Begriper inte alls hur hon kommunicerat med lyan, för jag hittade ingenting sådant när jag gick igenom hennes inlägg idag. Men så är jag uppenbarligen helt värdelös på att hitta får när jag vill hitta dem. :rofl:

Om du inte är ulv, hur skulle du kunnat hitta det? Hon försökte väl antagligen kommunicera med levande ulvar.

Dvs, rösten i första lynchen var helt safe att lägga även för en ulvkompis eftersom det var så totalt osannolikt att den skulle leda till något annat än vad som hänt nu - folk tycker att Paddington är god för att hon röstat på någon som visat sig vara ond.
Men det här stämmer väl inte, det är väl flera som misstänker mig just för den rösten och sedan att jag lade även en sen röst på samma person i DL2. Så det är väl egentligen ingen som hållit mig som god för den rösten?

Men det här stämmer väl inte, det är väl flera som misstänker mig just för den rösten och sedan att jag lade även en sen röst på samma person i DL2. Så det är väl egentligen ingen som hållit mig som god för den rösten?

Jag typ. :rofl: Men det är för att jag är extremt godtrogen och bara älskar din avatar. :love: Så du bör inte lyssna på mig, utan istället se efter ifall du har ett PM från LL som säger vilken roll du har.

Händer det inget revolutionerande imorgon så måste jag helt klart titta närmare på henne. Jag fick en alldeles för fluffig och mysig känsla av henne idag, när hon höll med mig om någonting. :cautious: Men nu måste jag nog sova. :(

Så blir jag käkad imorgon, så tror jag för stunden att alla är goda typ. :p Eller, alltså... Jag orkar verkligen inte upprepa mig igen ikväll. O_o

Jag typ. :rofl: Men det är för att jag är extremt godtrogen och bara älskar din avatar. :love: Så du bör inte lyssna på mig, utan istället se efter ifall du har ett PM från LL som säger vilken roll du har.
och sedan har du även döpt din iPad till Paddington :love:

Vaaa - menar du att ni faktiskt fått roller till den här leken?? ;)

Habina röstar (CorpseBride)/Klara, Lobelia, EmmaN
EmmaN röstar Habina, Paddington, Zassoo
Dentaku röstar på Snurrfian, CorpseBride, Paddington
Klara röstar på Quarter4Ever
LenaH röstar på Klara, Gabby_Ossi
Lobelia röstar Habina, Gabby_Ossi, EmmaN
quarter4ever röstar Klara, Paddington, Zassoo
bollen__ röstar Klara
_CorpseBride_ röstar Habina, Gabby_Ossi, Zassoo
Snurrfian röstar Lobelia, missar, (Zassoo)/Paddington
Niyama röstar på (Lobelia)/Klara, Paddington, Dentaku (EmmaN räknas ej)
Paddington röstar på Gabbi_Ossi, Gabby_Ossi, EmmaN
Gabby_Ossi röstar Habina, CorpseBride
Zassoo röstar quarter4ever, CorpseBride, Paddington

Hm, i läget som var kan man nog inte utesluta att EmmaN röstat på en ulv, zass, idag? I alla fall inte om det är två ulvar kvar. Onda har ju röjt sig själva fantastiskt bra så när zass hade fått två röster kanske EmmaN ville alibirösta för att inte röja ännu fler.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 823
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 842
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • FÅRtråden
  • Guldfasanerna