Jag tror inte Paddan är ulv när EmmaN visade sig vara får.
Åh vad skönt! Då kanske jag kan få leva kvar i min illusion om Paddington som god ett litet tag till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror inte Paddan är ulv när EmmaN visade sig vara får.
Nu fattar jag absolut noll? Eller är det så att @Habina har blåst mig hela vägen? Eller hur försökte EmmaN kommunicera med lyan? Eller gjorde hon helt enkelt inte det?
Det här måste jag fundera lite på
![]()
Förlåt! Jag var mer säker på EmmaN som ulv än får. Begriper inte alls hur hon kommunicerat med lyan, för jag hittade ingenting sådant när jag gick igenom hennes inlägg idag. Men så är jag uppenbarligen helt värdelös på att hitta får när jag vill hitta dem.![]()
Men det här stämmer väl inte, det är väl flera som misstänker mig just för den rösten och sedan att jag lade även en sen röst på samma person i DL2. Så det är väl egentligen ingen som hållit mig som god för den rösten?Dvs, rösten i första lynchen var helt safe att lägga även för en ulvkompis eftersom det var så totalt osannolikt att den skulle leda till något annat än vad som hänt nu - folk tycker att Paddington är god för att hon röstat på någon som visat sig vara ond.
En eller två ulvar kvar? Oavsett börjar jag få slut på kandidater... Om inte det är Zassoo som är ulv, men det känns ologiskt eftersom EmmaN röstade på henne...
Om du inte är ulv, hur skulle du kunnat hitta det? Hon försökte väl antagligen kommunicera med levande ulvar.
Jo, men ibland skriver de väl uppenbara saker? Fast jag har aldrig ens lyckats hitta en ond utanför lyan när jag själv suttit i lyan...![]()
Men det här stämmer väl inte, det är väl flera som misstänker mig just för den rösten och sedan att jag lade även en sen röst på samma person i DL2. Så det är väl egentligen ingen som hållit mig som god för den rösten?
Dentaku?
Fast känner man till ulvarna är det lättare att vara diskret. Att göra som @Snurrfian hör väl inte till vanligheterna![]()
Men det här stämmer väl inte, det är väl flera som misstänker mig just för den rösten och sedan att jag lade även en sen röst på samma person i DL2. Så det är väl egentligen ingen som hållit mig som god för den rösten?
ja, men Habina är inte folkHabina gjorde det.![]()
ja, men Habina är inte folk![]()
och sedan har du även döpt din iPad till PaddingtonJag typ.Men det är för att jag är extremt godtrogen och bara älskar din avatar.
Så du bör inte lyssna på mig, utan istället se efter ifall du har ett PM från LL som säger vilken roll du har.