Stjärntecken

533449DE-90AA-442D-8241-ED7ACA6B9A5C.jpeg

Stämmer alldeles för bra... 🙈😂 Dock så är jag inte lika pepp på att umgås och träffa nya människor längre, men efter en lång depression så blev jag väldigt hjärntrött och introvert.. Men innan dess så älskade jag det. Jag var absolut klassens clown under hela skolan! 🙈🙄

Älskar natur och skogen över allt, djur är bättre än människor, och det här med förhållande är INTE min grej, nej... Känner mig alldeles för kvävd! 😂 Jag vill ha min frihet att göra vad jag vill, hur jag vill, och när jag vill.
Rastlös och uttråkad för jämnan och drar igång en massa projekt hela tiden för att ha något att göra.
 
Jag tror egentligen inte på det men det är roligt ändå på samma sätt som quizer om vilka karaktärer från böcker och filmer man är mest lik :p.

Jag är lejon. Beskrivningarna passade bättre in på mig som barn. Senast jag läste tyckte jag inte det stämde så väl.

Ändå gillar jag att vara lejon, får mig att känna mig stark och vild :rofl:.
Jag gjorde ett test (bara 18 frågor) om vilket stjärntecken min personlighet liknar mest och då var det tvillingarna. Jag brukar dock inte känna igen mig i beskrivningen av det stjärntecknet :D.
 
Jag gjorde ett test (bara 18 frågor) om vilket stjärntecken min personlighet liknar mest och då var det tvillingarna. Jag brukar dock inte känna igen mig i beskrivningen av det stjärntecknet :D.
Jag blev nyfiken och gjorde ett sånt jag med!
Fick lika mycket på oxen, tvillingarna och kräftan, sen kom fiskarna och vädur... Ingen skytt med alls, som jag ju är! 😅
 
Jag skäms lite för att jag finner ett stort underhållningsvärde i stjärntecken, jag är fisk och beskrivningar av sagda stjärntecken passar ofta in lite för bra. :D

(Den observante bukefalisten kanske minns min stora sorg förra året, då jag insåg att jag inte alls skulle passa bra ihop med biträdande stadsepidemiologen som är vattenman.:cry::cry::cry:)

Jag är också fisk och denna informationen smärtar, det gör den...
 
Jag är stenbock och det stämmer in extremt bra på mig! Min kompis M som är född 2 dagar före mig, också stenbock, passar det inte in på överhuvudtaget dock :rofl: Men det är kul underhållning, jag gillar läsa horoskop :)
 

Liknande trådar

Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 707
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det sägs att man blir som sina föräldrar när man blir äldre. Jag har alltid fått höra att som kvinna så kommer jag att bli som min mamma...
Svar
0
· Visningar
535
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
33 333
Relationer Min syster har två små barn, äldsta är 2år. Pappan är väldigt passiv och nästintill ointresserad av barnen. (Och av syrran som det ser...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
9 507
Senast: ekra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp