Bukefalos 28 år!

Stoets reaktion efter kastning (sjuk eller sörjer)...

Sv: Stoets reaktion efter kastning (sjuk eller sörjer)...

Vad skönt att hon är bättre!
Precis så där ligger min shettis när vi har varit hos vet och fixat hennes tänder, har hakar och tandfickor som måste åtgärdas minst vatannat år.
Hon är i ngt slags chocktillstånd efteråt ... Hon får lugnande och bedövningssalva före sprutan för hon är så stickrädd, men detta är oerhört traumatiskt för henne, men måste göras.Låååångt efter att det lugnande har slutat verka ligger hon ner och precis på samma vis som ditt sto på bilderna, innan hon välter över på sidan och andas tungt. Första gången körde vi tillbaks henne till kliniken för vi trodde ngt gått snett, och vet visste inte om h*n skulle skratta eller gråta, men försäkrade oss om att det inte hade varit plågsamt eller att ngt gått fel med det lugnande. Det tog ett par dagar innan hon blev som vanligt.
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 252
Senast: nullo-modo
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 657
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 349
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Igår kväll vid 16.30 tiden ringde en stallkompis, som skulle passa min häst för en gångs skull. Jag är annars i stallet veckans alla...
Svar
9
· Visningar
4 863
Senast: Siggan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp