Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
*kl*
Hur är det med utrustningen på hästen? Säg om man säljer eller hästen dör eller skickas till Frizonen, följer utrustningen med eller får man behålla den?
Någon som har tips på hur man tjänar pengar snabbt Vill ju komma vidare med målen, men bara ett av dem är möjligt utan passköp.
Utrustningen följer med hästen. Så jag byter alltid till det billigaste av allting precis innan Surt med Poseidon och Atalante bara, det går ju inte plocka av.
Fick min Mästare att vinna 20 tävlingar, de andra fick några vinster dock var den Lojala svårast. Den fick nog bara ett fåtal, annars så kunde man få några vinster iallfall utav alla.
Okej. tycker dem flesta kommit sist i tävlingarna. Därför har jag inte ens rört mina dem där hästarna. Men man fick inte ut nåt extra av att tävla dem?
Det räcker ju med att 20 st använder den för att man ska få tillbaka sina pass. Problemet är att det redan finns många fina pälsar och fler lär det ju bli
Hästmänniskan Även svenskfödda som varit försäkrade sedan foster kan det bli problem med har jag fått erfara.
En treåring som jag köpte för 120” och...