Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
ah vad kul, trodde vi behövde vänta längre på målen till svenska versionen
har en "gammal" dam på 28 år hittills, med MA som jag får ta åldra upp tills den inte har några färdigheter.
och jisses vad priserna steg på försäljningarna av hästar med 0 färdigheter
Varning för en spelare som heter Elphin!
Människan vill byta till sig hästar mot hermes bevingade stav, och sen köper hon hästen av dig och blockar dig utan att du får någon himla stav :S
Gå in på den allmänna rankingen, välj en av spelarna med flest tjänstgöringsdagar, gå in på deras egenuppfödda hästar, välj sista sidan och kolla datumet när hästarna föddes. Jag gav ett äpple till marwil's häst "forste"
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...
Trädgård & Växter Dela gärna med dig av din hemlighet :rofl: Gjorde misstaget att spara ett rejält och livskraftigt exemplar för några år sedan, innan jag...
Skola & Jobb Jag tycker du ska försöka praktisera en vecka hos en veterinär som gör det du är intresserad av (lantbruk, häst, smådjur etc) så du kan...