Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Upplever du tyget som känsligt?Jag har av London, och med tanke på hur tunn jag tyckte dom va så äre kanske tur att jag inte provat Ohiohelt klart mer leggings än ridbyxa imo.
Jag ha tre par Bombay och det är ordentliga ridbyxor, men lite stretchigare än Pikeur. Men ordentligt tyg, gylf och hällor för bälte.Behöver lite tips, har rabatt på zaczess och vill köpa ett par ridbyxor ( har redan teddy) Däremot är jag tveksam på vilka jag ska köpa. Jag föredrar ridbyxor som pikeur candela, hög midja och lite fastare tyg. Någon som har Zaczess London? Vilka hos Zaczess påminner mest om Pikeur tro?
Hm, nä, det skulle jag nog inteUpplever du tyget som känsligt?
Ja ok. Mina teddy blev noppiga direkt på låren trots normal användning (jämfört med pikeur och ridbyxor från horze) därav min rabatt. Så då får jag kanske räkna med lite känsligare tygHm, nä, det skulle jag nog intede känns fortfarande som nya efter ett år. Då har de väl använts högst sparsamt, men iaf
inte blivit nå märken lr så iaf. Köpte ett par leggings från hööks förra helgen som nog känns lite 'epigare'. Men då mina zaczess är lite för stora atm så behövde jag nått nytt
Nu kan jag inte kila å klämma på dom atm, men nog är london å teddy 2.0 ganska snarlik i yttertyget. Kan kolla när jag kommer hem![]()
Jag har två teddy, ett par köpta när de först kom (2024?) och ett par i november. Inga av dem är noppiga så låter som något knas med tyget på dina? Har även ett par Ohio eller vad de hette de första fodrade de hade, med fleecefoder. Inte heller de är noppiga.Ja ok. Mina teddy blev noppiga direkt på låren trots normal användning (jämfört med pikeur och ridbyxor från horze) därav min rabatt. Så då får jag kanske räkna med lite känsligare tyg![]()
Ja jag hoppas det.Jag har två teddy, ett par köpta när de först kom (2024?) och ett par i november. Inga av dem är noppiga så låter som något knas med tyget på dina? Har även ett par Ohio eller vad de hette de första fodrade de hade, med fleecefoder. Inte heller de är noppiga.
Jag har inte koll på just London, men det är ju en ”hybrid” så svårt att se att de kommer kännas som pikeur ridbyxor..Ja jag hoppas det.
Yes ok. Köper nog ett par london, har ridtights från olika märken så de får joina den kategorin helt enkeltJag har inte koll på just London, men det är ju en ”hybrid” så svårt att se att de kommer kännas som pikeur ridbyxor..
Jag har haft deras ridbyxa bombay och tyckte tyget var uselt. Inte för att det gick sönder eller så, men det var tunt så att liksom ALLT syntes ogenom (konturer). Troskant, leverfläck, allt. Dessutom väldigt icke-smickrande för det var liksom ingen stadga i tyget, trots att det inte var så strechigt.
Kolla lädergrimmor som är ställbara i nosremmen! Horze har fina till bra pris.Någon som vet av nån modell lr märke på grimma som är extra stor i nosdelen? De jag har atm är de hi-viz med fluff från Hööks å på ena hästen så maxar han den när han tuggar.
Även om de är sällan de har grimmorna på sig ute så vill man ju att de ska kunna gäspa å så när man pysslar..
Skulle även vilja ha större nos å kortare sidstycken överlag så man kan få käkremmen på plats bakom käken
Finns det eller är enda alternativet att shoppa öljetter å försöka göra ett till hål?![]()
Jag har fått göra knut på nått täcke som jag har för att gjordarna är så långaProvade täcket som kom häromdagen, överlag gillar jag det! Lite kort över ryggen jämfört med hennes andra i samma storlek, otroligt långa bukgjordar så hade behövt spänna in lite mer men går inte. 140 var slut i lager när jag beställde vilket nog hade varit bättre på längden, dock ännu längre gjordar på det tänker jag
Hon kommer ändå ha växt ur det (även 140) efter sommaren så det får gå! Känns som ett bra täcke överlag.
Visa bifogad fil 183431