Helst inte över 10000Prisklass?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helst inte över 10000Prisklass?![]()
Vad har du för storlek? Jag har ett par svarta 38or med dragkedja med vida skaft, Königs. Annars Àr jag nöjd med mina Amazona sueca, mÄttade för under 10 000, men leveranstiden var grÀsligt lÄng. Men jag tror man kan bestÀlla direkt frÄn Celeris-fabriken och fÄ kortare leveranstid (och troligare lÀgre pris)Helst inte över 10000
Har du kollat om deniro har passande mÄtt? De har ju ganska stort utbud med olika storlekar, sÄ kanske du slipper mÄttbestÀlla?Helst inte över 10000
Kollade snabbt förut och mÄste mÄtta pÄ domHar du kollat om deniro har passande mÄtt? De har ju ganska stort utbud med olika storlekar, sÄ kanske du slipper mÄttbestÀlla?
Jag gillar mina giotto vÀldigt mycket![]()
Har tyvÀrr inte standard mÄtt (vÀldigt breda vader)Vad har du för storlek? Jag har ett par svarta 38or med dragkedja med vida skaft, Königs. Annars Àr jag nöjd med mina Amazona sueca, mÄttade för under 10 000, men leveranstiden var grÀsligt lÄng. Men jag tror man kan bestÀlla direkt frÄn Celeris-fabriken och fÄ kortare leveranstid (och troligare lÀgre pris)