Stora shoppingtrÄden III

Helst inte över 10000
Vad har du för storlek? Jag har ett par svarta 38or med dragkedja med vida skaft, Königs. Annars Àr jag nöjd med mina Amazona sueca, mÄttade för under 10 000, men leveranstiden var grÀsligt lÄng. Men jag tror man kan bestÀlla direkt frÄn Celeris-fabriken och fÄ kortare leveranstid (och troligare lÀgre pris)

Vad har du för storlek? Jag har ett par svarta 38or med dragkedja med vida skaft, Königs. Annars Àr jag nöjd med mina Amazona sueca, mÄttade för under 10 000, men leveranstiden var grÀsligt lÄng. Men jag tror man kan bestÀlla direkt frÄn Celeris-fabriken och fÄ kortare leveranstid (och troligare lÀgre pris)
Har tyvÀrr inte standard mÄtt (vÀldigt breda vader)
Jag har ett par amazona sueca i brunt men skulle vilja ha ett par svarta men har dÄlig koll pÄ vad som finns för olika sorter/mÀrken.

Charles Owen hjÀlmar, nÄgon som har en uppfattning om hur de Àr i storlek? Den hjÀlmen jag Àr intresserad av Àr stÀllbar och S Àr 52-55 och M Àr 55-58. Jag brukar generellt ha S och i nummer 55 max. VÀljer man S eller M? Finns tyvÀrr inte i butik i nÀrheten att prova...

Jag brukar ha S pÄ de flesta hjÀlmar men i butik testade jag en Charles Owen och dÄ köpte jag en M :)
Den var inte stÀllbar och passar mig superbra
Skulle sÀkert kunna ha S ocksÄ men tyckte att M var skönare och satt bÀttre

Om det Àr möjligt kanske du kan frÄga om butiken kan köpa in? Annars Àr vÀl det vÀrsta som kan hÀnda att du fÄr skicka tillbaka

IgÄr kom Bs nya hackamoretrÀns. Fick skÀnklarna i julklapp men har inte lyckats lösa ett bra huvudlag förrÀn nu. Hittade ett företag som var vÀldigt hjÀlpsamma med att specialsy ett trÀns som passar Bs stora huvud och en extra lÄng nosrem.

20250510_143640.webp

Liknande trÄdar

HÀstmÀnniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det kÀnns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tÀnka. Jag har haft egen hÀst...
Svar
16
· Visningar
2 414
Senast: Edla
·
HÀstmÀnniskan Nu startar jag en egen trÄd gÀllande denna diskussionen, men min utgÄngspunkt Àr i alla fall följande: Att hÄlla hÀst kostar mycket... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
13 947
Senast: Fibusen
·
GnÀgg Jag har haft min hÀst i tvÄ Är nu. Han Àr vÀrldens snÀllaste och verkligen min bÀsta vÀn. Vi brukade hoppa förut och det gick vÀldigt...
Svar
4
· Visningar
2 163
Senast: Mia_R
·
HÀstvÄrd Hej! IgÄr var vi med vÄr nyinköpta valack pÄ Strömsholm för en TMS. Jag som inför det hÀr besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
5 148
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • UppdateringstrĂ„d 31
  • Valp 2025