Stora shoppingtråden III

Köpte ett 0grams horsewaretäcke på rea på Hööks idag för 749kr. Perfekt, då vi tänkt införskaffa ett nu till sommaren.

Har insett att det enda vi köpt till storhästen är ett pannband, sen vi köpte henne i september. Fick med mycket täcken, sadel, träns osv.

Men nu har jag köpt en sadelgjord kentucky fluff beg för 400kr och ett novabett utöver 0 grams täcket.

Kvar står:
Flugtäcke
Back on track quickwraps
Damasker
Grimma(!!!!)

Senast ändrad:
Hatar shopping. Men såg på Hööks att det fanns boots för en bra peng. Men såklart inte i storlek varken online eller nära mig. Nåväl. Borde hitta en hästloppis :D

Jag har beställt ett solcellsaggregat som kommer på tisdag. Som jag hoppas att det ska vara bra och fungera, just nu laddar jag batterier konstant!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 567
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
14 087
Senast: Fibusen
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 182
Senast: Mia_R
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
5 191
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Oseriös avel 2023