Snygg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snygg
Horseonline! Stig ligger mellan cob och full i stl och cob satt perfekt på honom.Snyggvart har du köpt den ifrån?
De är stora. Provade precis den jag har i strl cob på min häst. Hon drunknade i den. Så får leta efter en i strl ponnyFått hem Ramboflughuvan och provade på ponnyn, den är STOR ! Hon ser ut som en alien i den.
Köpte cob till ponnyn, hon brukar ju ha cob. Men det kan nog vara så att den passar storhästen bättreDe är stora. Provade precis den jag har i strl cob på min häst. Hon drunknade i den. Så får leta efter en i strl ponny![]()
Ja jag tänkte ju att min häst som är av storhästmått skulle kunna ha cob, men nejKöpte cob till ponnyn, hon brukar ju ha cob. Men det kan nog vara så att den passar storhästen bättre
Men det är ponnyn som behöver den mest, så hon får fortsätta se ut som en alien!
Börjes har kass passform, det blir en glipa vid huvudet.Jag köpte den billigare kopian från horze, där full är snäppet stor på min nättare. Beställde cob i fjol..men..för liten
Visst hade börjes kommit med en liknande oxå?gillar verkligen att de inte ligger an mot ögonen nått, den nättare har ögonspröt som sticker ut typ en deci
![]()
Där vid stora bågen?Börjes har kass passform, det blir en glipa vid huvudet.
Precis. Rambos båge är svängd nedåt så den ligger an mot huvudet, det är inte Börjes. På de två hästar vi provade den på hos oss satt bågen för högt också.Där vid stora bågen?inget som skulle gå fixa med att sy dit nå fluff lr nått? Är ju liiite billigare än rambos
![]()
samma här!Vinted är som knark för mig!
Jag är alltid så väldigt specifik vad jag vill ha, och vill ha det igår... Så blir alltid så trött när jag inte hittar exakt det jag sökerVinted är som knark för mig!
Finns boots på Strömsbergs gård, de är snabba på leveranser också.Ärtan trampade sönder sina boots senaste ft-starten så jag behöver köpa ett par nya.
Tänkte köpa samma som innan, rosa Arma. Varit i två butiker och hos bägge har cob varit minsta storleken
De är så stora så måste ha ponny. Så störande
Annars har jag inte shoppat något, däremot fått en massa saker av en kompis som flyttstädar
Flera ridbyxor, jacka och fleece, hennes ekonomi är lite annorlunda än min så det är bara equiline, pikeur, kingsland och eurostar.
Ärtan fick ett ridtäcke i ull från Mias![]()
Finns boots på Strömsbergs gård, de är snabba på leveranser också.
Jag har Hööks egna i cerise, riktigt bra kardborre på dom! Dio med sina minihovar har small. 99 pix dessutomTack för tips!
De blir lite väl dyra med frakt
Tänkte be lokala butiken ta hem fler i ponny så får vi ha ett par svarta boots den här tävlingen![]()