Stora shoppingtråden IIII

Bukefalos 30 år!

I dag kom en sån här
20260805_210703.webp

Beror på vilken modell? Nypriset skiljer sig ju åt en del😊

Som @MiniLi skriver beror ser på modell, och givetvis även skick. Begagnat omfattar ett ganska brett spann upplever jag, allt från använt i hagen någon dag till håller knappt ihop.

Det är ett Rambo Duo force men utan liner så 100g täcket bara. Hon hade köpt det begagnat så vet inte ålder. Tvättat i maskin med okända tvättmedel.
Äsch är kanske snål. 😮‍💨 behöver ett 100g och det kommer säkert växas ur om ett par år.

Det är ett Rambo Duo force men utan liner så 100g täcket bara. Hon hade köpt det begagnat så vet inte ålder. Tvättat i maskin med okända tvättmedel.
Äsch är kanske snål. 😮‍💨 behöver ett 100g och det kommer säkert växas ur om ett par år.
Duo-paketet med en liner kostar ju ändå typ 4000 kr nytt, så tycker inte 1500 är dyrt för utetäcket om det är i bra skick.
Jag har ett likadant och det är superbra!

De verkade inte ha min sort i dunk där, brukar beställa det. Men literpriset var billigare än dunken brukar vara. Jag använder myyyycket pälsglans så literpriset är viktigt hähä.
Jag kollar också alltid literpriset och beställer det billigaste, ofta är 5-litersdunkarna billigast men inte alltid så mam måste alltid googla runt och kolla😁

Jag kollar också alltid literpriset och beställer det billigaste, ofta är 5-litersdunkarna billigast men inte alltid så mam måste alltid googla runt och kolla😁
Ja jag vet att under typ black week så var det rea på flaskorna men inte dunken så köpte fyra flaskor då, det är de som börjat ta slut nu, ändå rätt ok hur länge de räckt!

Jag vill förbereda mig för hösten genom att köpa ett sånt här.

14758_3.jpg

Men jag vet inte ens vilken storlek Pål har eller om vi kommer promenera i mörker. Efter fiaskot med sidepullet (måttbeställt helt fel) har jag lovat mig själv att inte köpa nåt förrän ett behov verkligen uppstår.

Så idag köpte jag en hink med plan sida på granngården, eftersom Storm snodde Påls extrahink när hon flyttade in i boxen bredvid och nu räcker inte 20 litershinken hela natten. Så lite shopping iaf. ;)

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka