Jag har också shoppat en del! Först klantade jag mig lite - jag köpte ett Rambo Summer series på Vinted, för 1600 kr. Sen insåg jag att de var prissänkta och fanns för nästan de pengarna nya. På Falsterbo idag fanns de till exempel för 1799 kr... Jag hoppas det är helt och fint och tröstar mig med att det var vinrött - jag har ett blått i annan storlek och det är ju lättare att ha olika färg till olika hästar. Jag såg inga vinröda på Falsterbo iaf... Nu hoppas jag att det begagnade täcket är helt och fint och kommer snabbt i alla falla.
Det blev lite annan shopping på Falsterbo också. Ett par nya beige tävlingsridbyxor till min WE-outfit. De jag har är lite för stora, så jag får gå och dra i dem hela tiden

Så de gamla åker ut på Vinted i helgen. Jag hittade även ett par Cavallo, identiska med ett par bruna jag har och älskar, men blå. De fick också följa med hem. Jag provade även ett par vinterridbyxor av samma märke, jättesköna, men ville inte lägga ytterligare 1500 på ridbyxor idag. Sen ett par fina handskar med lammskinn på handryggen och känguruskinn i handen, tyvärr inte särskilt billiga men kändes fantastiskt fina. På vägen ut slank det med ett par biothanetyglar, tunna, smidiga med stoppar på. Nu ska jag strax dra på mig de nya ridbyxorna och handskarna och byta ut tyglarna på tränset och prova allt.