Att snöret inte lossnar.Nej aldrig *peppar peppar*
Hur tänker du med fastna i sadeln?
En vän till mig föll av och hängde fast i bandet i sadeln! Hon är iofs väldigt liten och lätt men ändå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att snöret inte lossnar.Nej aldrig *peppar peppar*
Hur tänker du med fastna i sadeln?
Ah ok.Att snöret inte lossnar.
En vän till mig föll av och hängde fast i bandet i sadeln! Hon är iofs väldigt liten och lätt men ändå.
Om inte annat så är det färre av alltMina tyglar är fortfarande all gone, nu håller de på att leta på terminalen
Tränset skickades idag, också med Bring
Får hoppas att norrlänningarna inte är lika klappkassa som smålänningarna när det kommer till att hålla reda på paket.
Vi var lika överraskade av Brings nya app... Och det är mycket paket även i NorrlandOm inte annat så är det färre av alltfärre paket å trängas med å färre på ombuden som kan rackla med saker
Liite svårare lägga paketen på fel hylla när det bara finns en
Sen så bytte Bring app för nå veckor sedan, eller kom med en early access lr hur dom nu beskrev det. Skulle iaf bli mindre manuellt blippande.. men utan tillräcklig instruktion så inget blev faktiskt inblippat som anlänt då, fick bråka med bägge programmen. Kul som vikarie![]()
De är posten som krånglar med mig för andra gången. Brukar gå bra! Men de verkar inte hitta till just denhär paketboxen.Bring måste ju vara sämsta bolaget ever!
Tyglarna är fortfarande borta, de lovade återkoppling via mail idag, liar, liar
Tränset lämnades in i måndags, det är fortfarande kvar på terminalen
Jag lämnade in ett paket här i måndags, post nord, och det kom fram dagen efter. Har aldrig tagit mer än max två dagar att skicka ett paket.
De är posten som krånglar med mig för andra gången. Brukar gå bra! Men de verkar inte hitta till just denhär paketboxen.såklart ett rambotäcke för över 1000kr också.
Mitt bring kom det plötsligt en avisering om att jag kunde hämta. Så det hade lämnat ombud mm men utan uppdateringar.Bring måste ju vara sämsta bolaget ever!
Jag lämnade in ett paket här i måndags, post nord, och det kom fram dagen efter. Har aldrig tagit mer än max två dagar att skicka ett paket.
Förlåt, inte läst alla inlägg ang detta, men har du appen så du har koll där också? Har precis som @Alexandra_W varit med om att det bara plötsligt finns att hämta…Bring måste ju vara sämsta bolaget ever!
Jaaa verkligen.Så himla störande!
Man vill ju bara få sina saker![]()
Förlåt, inte läst alla inlägg ang detta, men har du appen så du har koll där också? Har precis som @Alexandra_W varit med om att det bara plötsligt finns att hämta…
Hur länge sen är det som de lämnades in?Jag har appen.
Det som är borta står som inlämnat och det andra hanterat på terminal.
Blir orimligt provocerad av deras text också
"Det kan ta några dagar innan nästa uppdatering"
På några dagar ska paketet vara framme, det funkar för alla andra fraktbolag utom usla Bring![]()
Hur länge sen är det som de lämnades in?
Jag tycker Bring alltid verkar ta 3-5 dagar på sig innan de hanterar paketet hos sig - sen brukar det rulla på som för de andra och ta 1-2 dagar. Så det hanterat på terminal borde ju förhoppningsvis dyka upp snart
Det 4 juli är ju helt inom tiden för Bring, tyvärr. Däremot det 21 juni har ju något hänt medDet första 21 juni och den andra 4 juli![]()
Det 4 juli är ju helt inom tiden för Bring, tyvärr. Däremot det 21 juni har ju något hänt med
Mitt som lämnades in 1 juli kom fram 7 juli..
Det 4 juli är ju helt inom tiden för Bring, tyvärr. Däremot det 21 juni har ju något hänt med
Mitt som lämnades in 1 juli kom fram 7 juli..