Stora shoppingtråden IIII

Bukefalos 30 år!

Mina tyglar är fortfarande all gone, nu håller de på att leta på terminalen 😒

Tränset skickades idag, också med Bring 🙃
Får hoppas att norrlänningarna inte är lika klappkassa som smålänningarna när det kommer till att hålla reda på paket.

Mitt senaste Vintedfynd! Lippobetten glider lite bättre än materialet i Trust så tänkte byta ut mina Trust till Lippo. 200 pix och ser nytt ut!
20260706_213845.webp

Mina tyglar är fortfarande all gone, nu håller de på att leta på terminalen 😒

Tränset skickades idag, också med Bring 🙃
Får hoppas att norrlänningarna inte är lika klappkassa som smålänningarna när det kommer till att hålla reda på paket.
Om inte annat så är det färre av allt 😅 färre paket å trängas med å färre på ombuden som kan rackla med saker 🙈
Liite svårare lägga paketen på fel hylla när det bara finns en 😗

Sen så bytte Bring app för nå veckor sedan, eller kom med en early access lr hur dom nu beskrev det. Skulle iaf bli mindre manuellt blippande.. men utan tillräcklig instruktion så inget blev faktiskt inblippat som anlänt då, fick bråka med bägge programmen. Kul som vikarie 😅

Om inte annat så är det färre av allt 😅 färre paket å trängas med å färre på ombuden som kan rackla med saker 🙈
Liite svårare lägga paketen på fel hylla när det bara finns en 😗

Sen så bytte Bring app för nå veckor sedan, eller kom med en early access lr hur dom nu beskrev det. Skulle iaf bli mindre manuellt blippande.. men utan tillräcklig instruktion så inget blev faktiskt inblippat som anlänt då, fick bråka med bägge programmen. Kul som vikarie 😅
Vi var lika överraskade av Brings nya app... Och det är mycket paket även i Norrland 😂 Vi har givetvis inte lika mycket paket som en stor butik men i stället är vi ombud för typ alla pakettjänster och med väldigt begränsad plats. Så jag paket hamnar på fel hylla även i Norrland 🙈

Har ett paket som ska till en paketbox men som verkar fastnat på en lastbil 😅 det hände i våras också och hamnade till slut i fel kommun 😣

Bring måste ju vara sämsta bolaget ever!
Tyglarna är fortfarande borta, de lovade återkoppling via mail idag, liar, liar 😒

Tränset lämnades in i måndags, det är fortfarande kvar på terminalen 😠😠😠
Jag lämnade in ett paket här i måndags, post nord, och det kom fram dagen efter. Har aldrig tagit mer än max två dagar att skicka ett paket.

Tyglarna är fortfarande borta, de lovade återkoppling via mail idag, liar, liar 😒

Jag lämnade in ett paket här i måndags, post nord, och det kom fram dagen efter. Har aldrig tagit mer än max två dagar att skicka ett paket.
De är posten som krånglar med mig för andra gången. Brukar gå bra! Men de verkar inte hitta till just denhär paketboxen. 😖 såklart ett rambotäcke för över 1000kr också.

Mitt bring kom det plötsligt en avisering om att jag kunde hämta. Så det hade lämnat ombud mm men utan uppdateringar.

Förlåt, inte läst alla inlägg ang detta, men har du appen så du har koll där också? Har precis som @Alexandra_W varit med om att det bara plötsligt finns att hämta…

Så himla störande!
Man vill ju bara få sina saker 😫
Jaaa verkligen.

Beställde från Apotea och vissa grejer var inte i lager så först dröjde det innan de skickades vilket var ok. Sen skickade dom det som var i lager och det kom i måndags sen skickade dom resten i två olika paket som kom dagen efter 🙃 5 saker i 3 paket! 🤣 jag som hatar kartonger.

Förlåt, inte läst alla inlägg ang detta, men har du appen så du har koll där också? Har precis som @Alexandra_W varit med om att det bara plötsligt finns att hämta…

Jag har appen.
Det som är borta står som inlämnat och det andra hanterat på terminal.

Blir orimligt provocerad av deras text också 😒
"Det kan ta några dagar innan nästa uppdatering"
På några dagar ska paketet vara framme, det funkar för alla andra fraktbolag utom usla Bring 😠

Jag har appen.
Det som är borta står som inlämnat och det andra hanterat på terminal.

Blir orimligt provocerad av deras text också 😒
"Det kan ta några dagar innan nästa uppdatering"
På några dagar ska paketet vara framme, det funkar för alla andra fraktbolag utom usla Bring 😠
Hur länge sen är det som de lämnades in?

Jag tycker Bring alltid verkar ta 3-5 dagar på sig innan de hanterar paketet hos sig - sen brukar det rulla på som för de andra och ta 1-2 dagar. Så det hanterat på terminal borde ju förhoppningsvis dyka upp snart

Hur länge sen är det som de lämnades in?

Jag tycker Bring alltid verkar ta 3-5 dagar på sig innan de hanterar paketet hos sig - sen brukar det rulla på som för de andra och ta 1-2 dagar. Så det hanterat på terminal borde ju förhoppningsvis dyka upp snart

Det första 21 juni och den andra 4 juli 😒

Förköpte en sits till min sadel i mitten på maj, och den skickades i lördags (8-10 veckors levtid iom tillverkning) och den kom till sverige igår 😱
Helsingborg igår å Örebro idag.
Men..ska ju tullas på dedär o.O några år sedan jag köpte sadeln, så minns inte riktigt när aviseringen kom då..

Men man tänker ju instinktivt att det borde ha blivit vid första station?
Sist jag beställde från england så va det broderier som gick med post, så mindre spårning, och så kom det på mail..
Ugh, vill så gärna få hem den innan helgen 😅🙈 nu när den är så nära xD hade jag inte vetat det så hade jag ju inte brytt mig alls 🫠

Det 4 juli är ju helt inom tiden för Bring, tyvärr. Däremot det 21 juni har ju något hänt med

Mitt som lämnades in 1 juli kom fram 7 juli..
Det 4 juli är ju helt inom tiden för Bring, tyvärr. Däremot det 21 juni har ju något hänt med

Mitt som lämnades in 1 juli kom fram 7 juli..

Ja, det paketet erkänner de ju att de inte hittar 😒

Jag fattar inte varför någon vill skicka med Bring, varken bra eller billigt.

Jag skickade ett paket till Finland i tisdags, trots att jag lämnade in det efter stopptiden kom det fram idag.

Som köpare på Vinted går det att välja bort Bring upptäckte jag. Fick upp dom som förslag senast och bytte direkt😅.

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Valp, tips och råd
  • Valp 2026

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka