Stora shoppingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vilken annan färg du än väljer än marint, vitt eller ljusgrått på schabrak skulle i mina ögon se rätt plottrigt ut. Jag har som regel att aldrig kombinera fler än tre färger- varken på mig själv "privat" eller mig och hästen som ekipage. Men jag är rätt konservativ när det kommer till färger, skulle aldrig heller ha skrikrosa eller limegrönt tex 😛
Instämmer helt och röstar för vitt! @Fabian In Memoria
 
Det var visst halva priset på de blåa och gråa vojlockarna så jag klickade hem en av varje. Jag har en grön innan som jag verkligen gillar. 'Råkade' köpa ett par tyglar och lite godis med. Nomnom.


Visa bifogad fil 93124
Jag väntar så otåligt på dessa nu. De skulle skickas inom 6 arbetsdagar vilket då innebär att de skickas senast idag om det inte blir försenat. Jag vill verkligen inte att det ska bli försenat. Har en online-tävling jag funderar på att vara med i där jag tänkte ha den gråa vojlocken.
 
Har testat den, verkar mot broms (tror jag) men inte mot alla andra kryp. Har även köpt den från Trikem mot fästingar- verkar funka sådär, har fästingar överallt........ Sen har jag den från redhorse som är naturlig med 💀 Känner jag aldrig har sprayat så mycket innan, men vet fan inte om det funkar. Får väl testa ultrashield med
Jeg syntes den tok det meste, og pga innholdet så kan man spraye den på sår og de holder innsektene borte og får vekk verk og muggdannelse.
Personlig liker jeg aller best Optimal fra Emin, men de har måttet slutte å produsere den. Den tok absolutt alt, tilogmed det vi kaller hjortelus på høsten.
 
F8E85922-E167-4D9F-BE2A-EA5C69BDFCFF.png


Mintgrön mullegrimma, lite borstar, pälsglans och hästgodis inhandlat idag!
 
Hadde det vært noe med en egen tråd for oss Schabrack Knark gjanget??

Jeg elsker å se andres schabrak, nye, gamle, samlinger osv.
Jag har gått på frivillig avgiftning och har faktiskt inte köpt ett enda schabrak på över ett år!

Men det är tufft, för jag får ändå kommentarer om att jag har "så många" och "köper hela tiden", bara för att jag varit en ex-schabrakare.

Då är det lätt att få ett återfall, tror jag. :crazy::angel:
 
Jag beställde ett bucas svettäcke/transporttäcke på rea. Tyvärr fanns det inte i lager och leveranstid beräknas om 14 dagar. Sånt är så irriterande, jag hade velat länge och insett att horsewaretäcket jag nog egentligen ville ha inte fanns i rätt storlek någonstans. När jag sen väl bestämt mig vill jag ju ha direkt!
 
Jag beställde ett bucas svettäcke/transporttäcke på rea. Tyvärr fanns det inte i lager och leveranstid beräknas om 14 dagar. Sånt är så irriterande, jag hade velat länge och insett att horsewaretäcket jag nog egentligen ville ha inte fanns i rätt storlek någonstans. När jag sen väl bestämt mig vill jag ju ha direkt!
Jag köpte ett HW nättäcke begagnat ganska nyligen, fanns många till salu på marketplace. Vet inte vilket HW du vill ha men kanske värt att kolla?😊

Jag köpte ett rambo block cooler, billigt och ser ut som nytt👍
 
Jag köpte ett HW nättäcke begagnat ganska nyligen, fanns många till salu på marketplace. Vet inte vilket HW du vill ha men kanske värt att kolla?😊

Jag köpte ett rambo block cooler, billigt och ser ut som nytt👍
Jag vill ha Rambo Sports Cooler - får kolla upp om jag hittar det begagnat!
 
Det senaste jag köpte var flugmedel, det är inte alls kul :o
Köpte den gröna Ultrashielden för tänkte testa (vi behöver spraya så pass ofta att det inte känns helnyttigt med vanliga). Vetetusan vad jag tyckte om den, när hästen blev svettig började odjuren flockas igen. Överväger att skaffa någon mer salvliknande och stryka på som komplettering.
 
Jeg skulle være flink og ikke shoppe noe særlig denne måneden.... det gikk ikke som planlagt. Kjøpte et sjabrak på salg hos Hooks i dag, men med ca 300 kr i avslag så kunne jeg ikke la være...
men jeg har egentlig reglen om at når jeg kjøper noe nytt må jeg selge et annet, så er det noen som er interessert i å kjøpe et ubrukt ponni dressursjabrak i fløyel med strass?
 

Bifogade filer

  • b2.jpg
    b2.jpg
    269,8 KB · Visningar: 15
Jag fortsätter att fylla på bettkollektionen, älskar att kunna variera bett i oändlighet. Senaste tillskotten är ett tredelat eggbett och ett sprenger kk ultra bridong som ska bli intressant att testa på henne. Hittills verkar hon inte ha hatat något av det jag satt i munnen på henne.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
693
Senast: Lutten
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
21
· Visningar
1 736
Senast: Sootie
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 345
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
8 518
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Löss
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp