Stora shoppingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick hem två nya schabrak från PS! Ett marinblått och ett mörkbrunt. Provade det blå idag :love:

20220704_195155.jpg
 
Idag har jag köpt två par ridbyxor :o
Ett par på rea från Star rider (Star light? Tyra Sjöstedts gamla märke) och ett par från PS, båda på rea. Har bara ett par ridbyxor som passar just nu, mina andra verkar ha försvunnit i tvätten :/
(Svärmor som tvättar eftersom vi varit utan tvättmaskin i typ tre månader)
 
Brunt var jättefint!
Kanske dov grön funkar också? Känns som att det skulle kunna bli bra!
Tycker det blåa var jättefint på också👍
Har letat efter ett grönt! :love: Såg ett fint från LeMieux, men är för snål för ett just nu. Hoppas det hamnar på rea eller kampanj någon gång snart. Då kan jag också matcha det med mina gröna ridbyxor :angel::D
 
@Nox Ja jag tycker de kändes bra, med undantag för han som "tappade" den men misstänker att han haft en klåfingrig medhjälpare. Den satt annars tight med dragkedja undertill och kardborrsäkring, men ändå så mycket stretch att det inte borde störa eller skava. Köpte mina från Horseonline.se men ser att den är lite billigare på Mantorps travshop (Shires Pro FlyGuard).
 
  • Gilla
Reactions: Nox
Snart kommer årets shoppingevent, Falsterbo! :banana: Ska ni dit? Har ni någon shoppinglista? Jag ska dit och behöver ett par nya ridbyxor, handskar och så ett par nya stövlar. Stövlarna får jag se om jag vågar slå till på, är så himla kräsen och då är det svårt att slå till på något :o
 
0B4652DA-646C-4CD6-9A39-12BA48E0475D.jpeg

Fick paket från horselet idag

Rosa lindor som matchar schabraket jag redan har.
Brunt schabrak, gröna lindor och en brun huva med grön kant
2 pikétröjor utan arm för att ha när de är varmt (rosa och sand)
En funktionströja i marin

Fick även paket från ridersport med ett flugridtäcke, schampo med citronella doft, ett pannband, en höpåse och en liten burk med aloevera som jag ska testa på eksemhästen
 
Visa bifogad fil 94575
Fick paket från horselet idag

Rosa lindor som matchar schabraket jag redan har.
Brunt schabrak, gröna lindor och en brun huva med grön kant
2 pikétröjor utan arm för att ha när de är varmt (rosa och sand)
En funktionströja i marin

Fick även paket från ridersport med ett flugridtäcke, schampo med citronella doft, ett pannband, en höpåse och en liten burk med aloevera som jag ska testa på eksemhästen
De pike trøyene, hvordan stoff er det? Bomull eller hurtigtørkende? Tykt eller tynt?
 
Fick hem mina nya rid/stallskor idag. Ett par Mountain Horse protective jodhpur xtr lite. Jag har stora problem med mina fötter efter diverse häst- och ridolyckor så jag har svårt att hitta jodhpur som är nog sköna och stabila för mina fötter. Men dessa känns bra än så länge och sitter bra på foten.
Fick även hem ett Mio flugtäcke till nya hästen. Har ett till hblstoet som jag är nöjd med och har hållit i flera år.
Detta satt dock inte lila bra på nya hästen. Beställde 130 och det var bra över kroppen, men halsen var lika lång som på det i 155 som jag har! Men det får duga så länge då det var billigt då det var rea.
I morgon ska jag hämta ut mina ridbyxor. Hade ju beställt från Zaczess, men de hade slarvat bort min order och egentligen beställde jag bara därifrån för att jag ville ha ett par ljusa när det var så varmt. Så nu när det dels har blivit svalare och min order ändå var borttappad blev det ett par svarta från Maya Delorez i stället, de som jag egentligen ville ha 😄

Ser även att pannbandet från Utzon som jag suktat efter länge nu är på 20%, men ändå för dyrt för mig just nu 😫
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
742
Senast: Lutten
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 476
Senast: bobbbo
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 401
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
9 005
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp