Stora shoppingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ballade ur förra veckan när jag red på enhet häst i spöregn med biothantyglar. Tyglarna var som snor.

Beställt hederliga väveribbade nu från Börjes.
 
Köpte ett par Kingslandtights häromdagen och igår köpte jag ett Fager ”John”, tredelat med fasta ringar från en i stallet. Nöjd med båda!
 
Köpte ett nytt dressyrträns från Hansbo Sport modell Jade och nya lädertyglar med stoppar från Schockemöhle till det. Längtar tills jag får använda dem! I helgen tas pållen hem från betet 😁😁😁
 
Funderade på Kingsland tights! Beställde två par från Pomme, av deras nya, men så sjukt besviken. Sömmen är på insidan och det blev hål vid första användning. Så blir retur på båda dom :down:
 
Jag köpte ett par Veganza shortchaps häromdagen och passade även på att köpa ett till 100 cm spö, det är skönt att ha ett spö som jag vet är tävlingsgodkänt med marginal (islandshäst, 120 är ok men det inkluderar snärten).
 
51EB687F-95A4-49C1-A7C3-58A7001C88F1.png

Köpte en ny hoppsadel! En Prestige Como Cuoio i svart. Hade brunt innan men den sadeln låg inte optimalt, så var dags för en bättre inpassad. Nu ska jag hitta en svart gjord UTAN vita dekorsömmar, det fulaste jag vet. Tänkte spana på nåt till hoppschabrak på rea, har två som jag gillar och nåt reserv.
 
Köpte en begagnad oanvänd Rambo flughuva med båge till min gamla dam som helt plötsligt fick för sig att ta av sig alla andra huvor och sedan vägra ta på dem igen.
Nu har hon haft den i drygt två veckor och inte tagit av sig den en enda gång. I morse när jag satte på den sänkte hon tom huvudet när jag kom med huvan 👌🏻
Måste vara för att den är ljuslila 😁
 
Jag har handlat på begagnatshoppen här i trakten!
Det blev en snyggjacka till barnet, ett par lädertömmar till shettisen, ett bett och en luva till det facila priset av 560:- :D
 
Jag kan ha råkat köpa tre nya schabrak från ps outlet, horselet. Alldeles för bra priser men nästan två veckor i leveranstid...
Sen var jag på rean på hööks och shoppade 3 nya långärmade toppar som inte alls var på rea 🙈 och en piké och en väst som faktiskt var det.
Till sist köpte jag benskydd på rea från PS men färgen var inte alls vad jag tänkte mig och väldigt svårmatchad så där blir det retur. Nu tror jag att jag får ha köpförbud en stund 😆
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
829
Senast: Lutten
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 938
Senast: bobbbo
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 476
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
9 881
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp