Stora shoppingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känns ju inte som att man ska behöva göra det för att pannbanden ska hålla. Bättre köpa från andra märken ist. Jag har flera pannband som aldrig tappat en enda sten trots att de inte hanteras helt varsamt.
Kan ju va så, har ett från PS som också släppt ett par få, kan ju tycka deras ska hålla vettigt med tanke på priset...
 
Deniro-stövlar STOCKHOLM

Är det någon här som på något sätt testat Deniro-stövlar, dressyr (Giotto t.ex.) i Stockholmsområdet och fått de måttade? Verkar finnas något i Upplands Väsby, men hade hoppats på att något ställe lite mer lättillgängligt för mig skulle finnas. Det kanske är att hoppas på för mycket. Jag bor i stan. Annars var alternativet att åka till Gävle eller Strömsholm, det känns inte särskilt mycket bättre. :laugh:
 
Deniro-stövlar STOCKHOLM

Är det någon här som på något sätt testat Deniro-stövlar, dressyr (Giotto t.ex.) i Stockholmsområdet och fått de måttade? Verkar finnas något i Upplands Väsby, men hade hoppats på att något ställe lite mer lättillgängligt för mig skulle finnas. Det kanske är att hoppas på för mycket. Jag bor i stan. Annars var alternativet att åka till Gävle eller Strömsholm, det känns inte särskilt mycket bättre. :laugh:
Min sambo måttade sina på Hogsta!
 
Deniro-stövlar STOCKHOLM

Är det någon här som på något sätt testat Deniro-stövlar, dressyr (Giotto t.ex.) i Stockholmsområdet och fått de måttade? Verkar finnas något i Upplands Väsby, men hade hoppats på att något ställe lite mer lättillgängligt för mig skulle finnas. Det kanske är att hoppas på för mycket. Jag bor i stan. Annars var alternativet att åka till Gävle eller Strömsholm, det känns inte särskilt mycket bättre. :laugh:
Ja, du har ju både Hogsta och så Stockholm Ridsport i Upplands Väsby. Skulle säga att båda är likvärdiga vad gäller kunskap om måttande 😊
 
Säga vad en vill om Granngården men just detta med rea är dom bra på! Nackdelen är att den är otroligt ojämn och en ska mest ha tur att just den dagen en kommer in där är det plötsligt 50% på just det där horsewaretäcket en tyckt varit för dyrt😁.
Ja plötsligt liksom! Just nu har de 50% på micklem här, synd att jag inte behöver något. :D
 
Säga vad en vill om Granngården men just detta med rea är dom bra på! Nackdelen är att den är otroligt ojämn och en ska mest ha tur att just den dagen en kommer in där är det plötsligt 50% på just det där horsewaretäcket en tyckt varit för dyrt😁.

Ja plötsligt liksom! Just nu har de 50% på micklem här, synd att jag inte behöver något. :D
Jag köpte mina shortchaps från Dyon på Granngården på 75% rea för något år sedan :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
763
Senast: Lutten
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 640
Senast: bobbbo
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 410
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
9 223
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Tjockistråden 3
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp