Bukefalos 28 år!

Stora shoppingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här är ju livsfarligt! :rofl: Nåja, jag har varit sugen på att pröva Stierna men inte köpt något tidigare men nu blev det visst två fleecetröjor och två kortärmade toppar och en tävlingstop. Jäkla bra rea!:up:
 
Det här är ju livsfarligt! :rofl: Nåja, jag har varit sugen på att pröva Stierna men inte köpt något tidigare men nu blev det visst två fleecetröjor och två kortärmade toppar och en tävlingstop. Jäkla bra rea!:up:
De har ofta väldigt bra rea. Säljer ut säsongens färger osv. 👍
 
Inte riktigt hästshopping men nästan. Har skickat efter och gjort canvastavlor av foton på mina gubbar. Dessa två bilderna men varsin tavla💚💙🩵🩷
CM_Photogrid_1687797892450.jpg
 
Jag är lite sugen på en ny hjälm. Jag är supernöjd med min BoT Lynx men hade gärna velat ha något lättare och mindre svettframkallande. Har kollat på Uvex elexxion tocsen med inbyggda kraschsensorn, någon som har någon input kring dem? Jag är ju ofta ute själv med unghäst så sensorn lockar ju lite där.
 
Jag är lite sugen på en ny hjälm. Jag är supernöjd med min BoT Lynx men hade gärna velat ha något lättare och mindre svettframkallande. Har kollat på Uvex elexxion tocsen med inbyggda kraschsensorn, någon som har någon input kring dem? Jag är ju ofta ute själv med unghäst så sensorn lockar ju lite där.
Jag har en hjälm från yelm med kraschsensor, jag är grymt nöjd! :) Sensorn verkar ju vara densamma i både yelm och uvex. Det jag gillar med yelm är att den är så lätt, men det bör väl uvex också vara?
 
Jag har en hjälm från yelm med kraschsensor, jag är grymt nöjd! :) Sensorn verkar ju vara densamma i både yelm och uvex. Det jag gillar med yelm är att den är så lätt, men det bör väl uvex också vara?
Jag har uvex hjälm med mips, den är jättelätt och dessutom luftig. Dessutom torkar den snabbt eftersom det är minimalt med textil i.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
892
Senast: Lutten
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 160
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 504
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
10 558
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp