Stora smörslaget på Bukefalos (utbruten från Saker som ni fattade sjukt sent)

Hur många osthyvlar har du? Jag blir vansinnig på folk som envisas med att stoppa osthyveln i diskmaskinen efter en användning, när de används 2-3 gånger om dagen och det finns typ max 3 stycken i hushållet. Nej, jag vill inte behöva plocka upp osthyveln ur diskmaskinen och diska den för hand varje gång jag ska göra en smörgås, då kan den återanvändas några gånger först.

Men min sambo har nu börjat lära sig att låta osthyveln följa med in i kylen, istället för att avfärda den som disk. :D
Vi har en osthyvel. Den handdiskas så fort man har använt den, så att det alltid finns en ren osthyvel redo. Lägga den i kylen efter användning är för mig som att förvara smutsig disk i kylen - nej tack!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 693
Senast: Grazing
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev dethär igår kväll när jag hade panik och ALLT bara var förmycket i huvudet. Så sa den personalen som var med mig att jag kunde...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 028
Senast: Voeux
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 552
L
  • Artikel
Dagbok Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 793
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp