Störiga saker vi stör oss på, del 44

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Caoimhe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 010
  • Visningar Visningar 91 472

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att min gräns på när det är dags att städa är närmre än sambons.

Som spegeln i badrummet. (och nej jag förstår inte hur han lyckas med att få tandkräm överallt)

På kvällen - Sambon det där behöver jag göra,det tar jag imorgon när Fd Diabetikern är på jobbet i lugn och ro

- Jag Vafasen det där vill inte jag se imorgon bitti och städar spegeln + handfat + råkar lägga i en maskin tvätt

Varav sambon men snälla du jag skulle ta det på morgonen.

Så vi synkar inte riktigt på detta. Önska att hans nivå kunde ligga på min nivå..

(sen att han är den som tar fram dammsuagern och drar igenom hela huset 3 ggr innan jag ens hade funderat på det hör inte hit. Nu är det smågrejer som spegeln som räknas ):p
Håller med dig ändå, kladdar man ner spegeln så lämnar man inte det till nästa användare av badrummet.

Som spegeln i badrummet. (och nej jag förstår inte hur han lyckas med att få tandkräm överallt)

På kvällen - Sambon det där behöver jag göra,det tar jag imorgon när Fd Diabetikern är på jobbet i lugn och ro

- Jag Vafasen det där vill inte jag se imorgon bitti och städar spegeln + handfat + råkar lägga i en maskin tvätt

Så vi synkar inte riktigt på detta. Önska att hans nivå kunde ligga på min nivå..

(sen att han är den som tar fram dammsuagern och drar igenom hela huset 3 ggr innan jag ens hade funderat på det hör inte hit. Nu är det smågrejer som spegeln som räknas ):p
Är likadant för mig och min sambo fast tvärtom. Han ser stöket och jag skjuter på det. Har full förståelse för att han tycker det är frustrerande :rofl:

När jag var liten sa min tandläkare att man ska borsta tänderna med en mun som ser ut som en dinosaurie och att det ska stänka tandkräm på spegeln, då är man "rätt" :D

Kladd på spegeln är jätte drygt.

När jag var liten sa min tandläkare att man ska borsta tänderna med en mun som ser ut som en dinosaurie och att det ska stänka tandkräm på spegeln, då är man "rätt" :D
Det måste vara det min sambo jobbar efter :rofl:

En gång när jag gick ner före honom och såg dessa fina prickar överallt kladdade jag ut extra tandkräm och gjorde en sur emoji :rofl:

Han kom upp sen flinade och sa att nu är den sura gubben glad för han har blivit ren :rofl:

Ja jag kände mig som en 10-åring just i stunden men så sur jag var när jag gjorde gubben :rofl:

En gång när jag gick ner före honom och såg dessa fina prickar överallt kladdade jag ut extra tandkräm och gjorde en sur emoji :rofl:

Han kom upp sen flinade och sa att nu är den sura gubben glad för han har blivit ren :rofl:

Ja jag kände mig som en 10-åring just i stunden men så sur jag var när jag gjorde gubben :rofl:
Hur lyckas man ens skvätta tandkräm på spegeln? O_o

6 minus och blåst =svinkallt 🥶dessutom så fryser jag konstant även inne. Sitter med 20-21 plus underställ, tjocktröja och fodrade mysbyxor och ändå tycker jag det är kallt. Var hos vårdcentralen idag eftersom jag inte mår bättre och dom hittar så klart ingenting. Jag skulle få en remiss för halsen i alla fall.

Pisstrött sen igår. Somnade på soffan förre 8 på kvällen. Vaknade mitt i natten, var vaken ett par timmar gick å la mig å sov (i sängen denna gång) ett par timmar till. Nu vill jag sova igen.

Skickat in en del studie-/arbetsansökningar och har nu fått tillbaka 5 olika logiska tester (á 50-75 min) som ska göras inom 3 dagar. JAG ORKAR INTE 😫 Är hemskt dålig på dessa tester trots att jag försökt att öva, så jag kommer vara helt nedbruten efter detta 😣

Och jag var dessutom sökande 2000 någonting på ett ställe, så det känns ju meningslöst

Du får kolla nästa gång han borstar tänderna :D

Men bra tilltag faktiskt, helt rätt med sura gubben :D

Min astma gillar inte kylan, totalt onödig dryg hosta! Och det snöar! Det skulle inte snöa i dag. Inte i går heller, men det gjorde det då också. Trött på kyla och snö. Och hosta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka