Syns ju klart och tydligt att det är kattens.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Syns ju klart och tydligt att det är kattens.
Tänkte detsamma @CaoimheSyns ju klart och tydligt att det är kattens.![]()
Det är nog ändå bra om du hämtar in det. Jag tänker att det inte är jättebra att ha värdesaker liggandes i bilen?Jag behöver mitt bankkort för att boka en sak och det ligger ute i bilen![]()
Tänkte exakt sammaSyns ju klart och tydligt att det är kattens.![]()
Nä, jag vetDet är nog ändå bra om du hämtar in det. Jag tänker att det inte är jättebra att ha värdesaker liggandes i bilen?
Ok, då vet jag med bestämdhet att någon flytt till Skottland blir det inte!!Jag vet att det är klassiskt och menlöst att klaga på vädret och jag är säker på att folk har det värre... men ALLTSÅ! Det har regnat här varje dag i Två Månader (på riktigt. Varje dag. Två månader.)! Idag är det dessutom iskallt! Kan det inte lika gärna få snöa då? Eller nåt?!
Jag trodde det var allmän kännedom!Ok, då vet jag med bestämdhet att någon flytt till Skottland blir det inte!!
Regn och blåst är värsta vädret för min kropp![]()
Så med andra ord är det deras fel att det är så mycke snö i stockholmSnön! Enligt väderprognosen finns det inget hopp om barmark inom en överskådlig framtid.
Jag kan gå rätt bra nu efter min olycka, men jag kan inte gå ut och riskera att ramla och skada mig. Trots att jag bor i Stockholms innerstad finns det ju snö och is här också.
När jag blev skadad för fyra månader sen sa alla till mig att det inte gjorde något att jag inte kunde gå ut eftersom jag ändå avskyr vintern. När jag sa att jag skulle börja gå när det är risk för snö sa man till mig att den brukar ju inte ligga så länge, om det ens kommer någon. Och nu är det värre än på många år![]()
Det finns visst dyra vs billiga (eller ja inte fullt så dyra) progressiva glas. Sen kan ju typen av synfel begränsa vilka glas som kan användas.Progressiva glas har inte dyra /billiga. Det är bågarna som kostar olika.
Det är nog individuellt med. Mina första så trappor var inga problem men jag kunde inte dammsuga med den på då böljade golvet. Försvann efter ett tag. I övrigt noll besvärOptikern sa att de är svåra i början.
Får kanske ta såna när jag behöver nya
Ja, jag minns att jag tyckte att det var lite jobbigt att sopa i stallet i början.Det är nog individuellt med. Mina första så trappor var inga problem men jag kunde inte dammsuga med den på då böljade golvet. Försvann efter ett tag. I övrigt noll besvär
Jag är inne på mitt femte par och inga problem, men man lär sig ju vilken vinkel man ska titta på saker och sen går det automatiskt.