De har inte slagit på värmen ännu här hemma, vilket gör att nätter och morgnar blir så otroligt kalla...!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker också på vad den kostar, vilket i slutänden konsumenterna får stå för. Jag handlar aldrig på ICA.ICAs reklam. Så jobbig (masig som vi säger här). Dags att lägga ner eller ändra helt.
ICA är bästa affären tycker jag men reklamen suger.Jag tänker också på vad den kostar, vilket i slutänden konsumenterna får stå för. Jag handlar aldrig på ICA.
Jag har fortfarande min ac igång och sover med fläkt. Så olika det kan vara.De har inte slagit på värmen ännu här hemma, vilket gör att nätter och morgnar blir så otroligt kalla...!
Min lägenhet är generellt väldigt kall på sommaren och varm på vintern vilket är skönt. Det är dock mellanperioderna som är jobbiga, antingen för kallt eller för varmtJag har fortfarande min ac igång och sover med fläkt. Så olika det kan vara.
Ahh, jag vill aldrig ha mer än 19 grader i huset och 14-15 i sovrummet så jag längtar tills det äntligen blir svalare.Min lägenhet är generellt väldigt kall på sommaren och varm på vintern vilket är skönt. Det är dock mellanperioderna som är jobbiga, antingen för kallt eller för varmt![]()
Undrar om det har med skolan att göra? Där har alla koll på veckonumren, tycker jag.När man istället för datum uppger "vecka". VEM har koll på vilket veckonummer man är i?!? Är det nåt typiskt svenskt? Min brittiske man tycker det är obegripligt. Jag med! Jag måste kolla i en almanacka för att se vad de menar.
Jag har barnen hos mig varannan vecka så för mig är veckonummer avgörande för att se om jag kan göra något eller inteNär man istället för datum uppger "vecka". VEM har koll på vilket veckonummer man är i?!? Är det nåt typiskt svenskt? Min brittiske man tycker det är obegripligt. Jag med! Jag måste kolla i en almanacka för att se vad de menar.
Haha ja, i skola är datum inte så noga utan det är veckonumren som gäller.Undrar om det har med skolan att göra? Där har alla koll på veckonumren, tycker jag.
Stör mig på mina kollegor. Stormöte idag och jag är den ende som ställer frågor med någon form av kritiskt intresse. Alla andra satt bara tysta eller var positiva. Störigt nog i sig att ingen annan verkar ha kritiskt tänkande men sen fick jag veta att flera andra hållit med mig men varit tysta. Och detta är personer som o vanliga fall inte alls brukar hålla tyst i denna situationen och inte heller är rädda för att utrycka sina åsikter. Men då fick istället jag sitta där som ensam dåre och vara negativ
Svårt att beskriva känslan som väcks i mig, men blev i alla fall väldigt besviken även om det är upp till var och en så klart. Jag har bara så svårt att hålla tyst och vill inte att allt som sägs ska få stå oemotsagt utan ändå väcka lite tankar. Men skönt att inte behöva vara ensam om det![]()
Det gör jag som tur är. Det låter riktigt jobbig att inte tåla det heller.Får man fråga om du tål paracetamol? Anhörig är troligen överkänslig mot båda vilket känns svårt (provokation ska ske framöver, det är lång väntetid).
Fruktansvärt svenskt. Räddaren i nöden brukar för mig vara vecka.nuNär man istället för datum uppger "vecka". VEM har koll på vilket veckonummer man är i?!? Är det nåt typiskt svenskt? Min brittiske man tycker det är obegripligt. Jag med! Jag måste kolla i en almanacka för att se vad de menar.
När man istället för datum uppger "vecka". VEM har koll på vilket veckonummer man är i?!? Är det nåt typiskt svenskt? Min brittiske man tycker det är obegripligt. Jag med! Jag måste kolla i en almanacka för att se vad de menar.