Håller med...Min "smarta" telefon. Varje gång den är färdig med en större uppdatering undrar den om det ska installeras lite roliga spelappar. Jag klickar alltid nej, den installerar dem alltid ändå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med...Min "smarta" telefon. Varje gång den är färdig med en större uppdatering undrar den om det ska installeras lite roliga spelappar. Jag klickar alltid nej, den installerar dem alltid ändå.
Det är ju fotboll så de måste få se förebilder och exempel på hur man uppför sig redan från början antar jag?Vuxna ledare som börjar slåss på 11-åringars fotbollsmatch.
Får upp videos där en person intervjuar folk om deras favoritrestauranger i Stockholm, och det jag stör mig på är att det verkligen inte är variation i svaren.. det är Franzen, Tennstopet, Lilla ego, Riche... Bla bla. Kända och svindyra ställen. Ingen verkar våga sticka ut och tipsa om restauranger som ligger på mer "normala" priser och som kanske inte finns med på någon slags innelista..