Storlek flughuva

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Graendal
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 2 303
G

Graendal

Den ena hästen har cob i allt men ofta på minsta hålet. Fullblodshuvud och ganska nätt.

Den andra har också cob men typ sista hålet, är islänning och med större och bredare huvud.

Vad tror ni på för storlekar till dessa hästar? Skitkrångligt när det är S-XL på huvor ju. :crazy: Det är Hööks jag tänkt beställa från (ute i god tid! :D), tror jag.

Sv: Storlek flughuva

Bucas har skitbra huvor annars! Finns på Börjes. Håller kanon och sitter mycket bra.

Har storlek L på min nordis, som har mellan Full/X-full i vanliga fall.

Hej!

Kan någon ge mig råd om var man kan hitta flughuvor som är större än xl eller xfull. Har inte hittat ngt större själv...

http://www.gilo.se/mask.htm

dom har stl xxl på sina huvor.

Min unghäst har full på träns och grimmor, behövde ändå x-full på hööks flughuva. Så om jag vore du skulle jag satsa på en cob och en full. Passar inte den ena så är det ju bara att byta! du är ju ute i god tid som sagt:idea:

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 445
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 243
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 680
Senast: Ceta
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 420

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka