storlekar på bucasgrimmor

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare horsemaniac
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 744
Sv: storlekar på bucasgrimmor

Håller med att de är stora över ganaschen. Haft Bucas cob på araber och de passar bra över nos men är väldigt stora över ganascherna. Den absolut, i särklass bästa grimman anser jag. De håller hur länge somhelst, lätta att tvätta i tvättmaskin och skaver inte!

Okey det är ju synd =(

Är speciellt intresserad av sadelgjord, är det något speciellt dom heter? Vad ska man söka på?

Jag har helt enkelt bara letat på alla nätannonsställena tills jag hittat annonser där det stått att dom säljer Aerbornsadelgjordar..

Vilken storlek behöver du?

Liknande trådar

Utrustning Okej kära Buke! Behöver lite hjälp från bikupan! Ny hästisen har visat sig vara smack på exakt mellan två storlekar i grimmor och...
Svar
6
· Visningar
603
Senast: Oknytt
·
Utrustning Det visade sig att tränset jag köpte från börjes hade ingen bra passform på min häst, så det måste åka tillbaka :( Nu letar jag efter...
Svar
4
· Visningar
1 194
Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 013
Senast: cherie
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
29 120
Senast: lewellyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka