För mig är det ett komplement och väldigt smidigt alternativ till att låna ljudböcker på bibblan. Du kan inte låna mp3 direkt utan kan bara lyssna via datorn (vilket jag ALDRIG gör) utan det är ju i mobilen jag lyssnar. Lyssnar på böcker där det inte går att läsa ex bilkörning, löpning och städning och hundpromenader.

Läsa böcker gör jag också men då jag lyssnar går inte att ersätta med läsning.

tjänsten storytel fungerar utmärkt har aldrig under de ca 3 år jag haft det inte fungerat. Drar alltid ner böckerna i offline-läge så jag sparar surftid och alltid har boken oavsett uppkoppling. Går fort hemma på wifin, max fem minuter per bok.

Den typ av böcker jag lyssnar på kommer böckerna fort på Storytel också så fort som de finns som ljudbok och en ljudbok i mp3 går på typ 80-90 kr (mer för de nya) så för mig är det en vinst. Jag lyssnar ju aldrig på en bok två gånger.

Mkt nöjd!
 

Liknande trådar

Kultur Visst finns det några andra histrorienördar här? Jag läser det mesta i populärlitteratur om forntiden i Sverige (stenåldern tom...
Svar
2
· Visningar
391
Senast: Angel
·
Kultur Livet har varit lite jobbigt på sistone, så jag önskar något lättsmält och trevligt att lyssna på för att kunna skingra tankarna och...
2
Svar
30
· Visningar
1 370
Senast: Trott
·
Kultur Jag är ju mycket intresserad av arkeologi, på hobbynivå. Läser och lyssnar allt jag kommer över, och älskar att besöka platser med...
Svar
17
· Visningar
843
Senast: Jeps
·
Tjatter Ni som druckit blutsaft mot trötthet, har det funkat för er? Hur länge drack ni innan det började funka?
Svar
5
· Visningar
567
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp