vintervila
Trådstartare
Uppdaterar tråden mest för mig själv kanske. När det blev svalare blev han bättre igen och vi har haft en ganska bra tid. Men sen helt plötsligt för en månad sen började en annan framtass vätska. Veterinären trodde först det var ett sticksår (typ glas eller så) så vi behandlade som det och det gick över. En dryg vecka senare började samma grej i en baktass. Har ju varit fuktigare ute, men vi är alltid supernoga med att torka honom och jag har klippt ur rätt mycket hår i tassarna med. Så nu är funderingen om han trots allt också har en allergi. Veterinären började prata om kortison om det återkommer. Så från att ändå trott att vi ska kunna ha en liten stund till med vår hund, så ska vi i sådant fall in i ytterligare ett utredningsträsk. Samt att han återigen lever i tratt, något vi lite fått bort med smärtstillande+att värmen försvunnit.
Hunden är trots allt relativt glad, även om jag märker att han deppar lite för tratten samt är störd av tassen. Men känns så hopplöst alltihop.
Hunden är trots allt relativt glad, även om jag märker att han deppar lite för tratten samt är störd av tassen. Men känns så hopplöst alltihop.