Strömsholm

N

Neisti

Hmm.. vet inte om det blev rätt forum nu.. jaja.

Ska till Strömsholm i morgonon på studiebesök "med stallet". Det var fritidsledaren och USEK (Ungdomssektionen) som ordnade det, och det låter hur som helst jättekul. Vi ska bl.a. få se på när några där rider, och få gå på en liten guidad tur.. vi ska också få se hur dem.. ja.. "arbetar" där (dem som typ är på kurser där)... hoppas i övrigt på att få se lite fölisar.. ;)
 
Jag ska också dit imorgon och hälsa på, kanske ska praktisera där! Vilket stall rider du på?
 
Kul, vi har åkt dit X-antal gånger med skolan, så de e inte kul att åka till strömsholm längre, de som skulle va intressant är i så fall de nybyggda stallet..


Hälsa skolhästen Sheridan från mig, va en av mina favoriter när han stod på min skola...
 
Hälsa Le Martin och Jakobin ifrån mig!! :)

Red Le Martin och Jakobin vid runt påsk, förra året. Vann stallsmarts julkalender -02.
 
Vet inte om de ha föl, men om de har det vad har det att göra med att stationen las ner där, vi har föl här och ingen egen station... :angel:
 
Ah, hälsa på Le Martin, men hitta ingen Sheridan ><
Nope, non fölisar.. men jääklig fina pållisar, surar över att jag glömde fotta :crazy:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 253
Senast: IngelaH
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 862
Senast: jemeni
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 592
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 499
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp